Fara cele doua evacuari ar fi fost sleeper-ul perfect. Hatchback-ul din 2012 are un motor turbo cu cinci pistoane in linie si 750 de cai

Fara cele doua evacuari ar fi fost sleeper-ul perfect. Hatchback-ul din 2012 are un motor turbo cu cinci pistoane in linie si 750 de cai
  • Fara cele doua evacuari ar fi fost sleeper-ul perfect
  • Hatchback-ul din 2012 are un motor turbo cu cinci pistoane in linie si 750 de cai
Distribuie pe Facebook

Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 200 de kilometri pe ora nu dureaza decat 3.48 secunde.

750 de cai, 850 de Newton-Metri si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora - cu pedala de acceleratie la podea, in doar 3.48 secunde. Sunt valorile care transforma urmatorul Audi RS3 intr-unul dintre cele mai puternice si - prin urmare, mai rapide hatchback-uri ale momentului.

Insotita de un motor cu cinci cilindri in linie si o capacitate de 2.5 litri - echipat cu o turbina Garrett GTX3582R, un intercooler Wagner Evo3X, interne forjate etc, acelasi exemplar din 2012 se mai poate lauda si cu un timp de numai 5.22 secunde pentru repriza 100 - 200 de kilometri pe ora.

Printre imbunatatirile primite de respectivul Audi RS3 se regasesc - in consecinta, si discuri de franare cu diametrul de pana la 380 de milimetri. Extremul hatchback se mai bucura - dupa spusele proprietarului sau, si de suspensie H&R RSS Clubsport, si de bucse poliuretanice Powerflex.

Daca vine vorba, in schimb, despre departamentul vizual, impresionantul exemplar din 2012 a scapat - in mare parte neatins, singura schimbare majora reprezentand-o jantele ultrausoare de la Motec, incaltate cu anvelope in dimensiunea 235/35 R19 pe fiecare dintre cele doua punti.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 8 Iunie 2022