Fara cele doua evacuari ar fi fost sleeper-ul perfect. SEAT-ul inmatriculat in Germania are 520 de cai sub capota si atinge 300 km/h in linie dreapta

Fara cele doua evacuari ar fi fost sleeper-ul perfect. SEAT-ul inmatriculat in Germania are 520 de cai sub capota si atinge 300 km/h in linie dreapta
  • Fara cele doua evacuari ar fi fost sleeper-ul perfect
  • SEAT-ul inmatriculat in Germania are 520 de cai sub capota
  • Atinge 300 km/h in linie dreapta
Trimite unui prieten

Secretul acestor performante consta intr-o lunga lista cu modificari - ce cuprinde inclusiv o noua turbina si interne forjate.

Prezentat publicului larg in urma cu aproximativ zece ani si produs pana in 2020, vechiul SEAT Leon a fost disponibil la vanzare in numeroase versiuni si configuratii. Printre optiunile puse la dispozitia clientilor s-a regasit si o varianta de performanta pe nume Cupra 280, insotita de un motor 2.0 turbo.

Acompaniat de o transmisie manuala cu sase rapoarte sau - asa cum se intampla si in cazul de fata, o cutie automata cu dublu ambreiaj, respectivul propulsor dezvolta undeva in jurul a 280 de cai, daca mai trebuia precizat.

Rezultatul? Cu pedala de acceleratie la podea, vechiul SEAT Leon Cupra 280 reusea sa rezolve nesfarsita problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora intr-un timp de doar 5.8 secunde in versiunea cu trei pedale - pe cand varianta DSG avea nevoie de numai 5.7 secunde. Pentru aceeasi misiune.

Un alt punct principal de atractie il reprezinta valoarea din dreptul vitezei maxime - respectiva configuratie promitand sa le ofere clientilor o incursiune pana la 250 de kilometri pe ora, daca mai era necesara o astfel de mentiune.

Niciunul dintre aceste elemente nu mai este insa valabil in cazul de fata, urmatorul SEAT Leon Cupra 280 primind imbunatatiri radicale la nivelul motorizarii cu patru cilindri in linie. Pe scurt, unitatea cu o capacitate de doi litri de 1.984 de centimetri cubi dispune acum si de o turbina LM440, si de interne forjate.

Din peisaj nu lipsesc nici noua evacuare, intercooler-ul CTS sau admisia R600, lista respectiva - ce cuprinde inclusiv un ECU de la MR-CHIPTECH, traducandu-se printr-un total de 560 de cai si o viteza maxima de 300 de kilometri pe ora.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 18 Februarie 2022