Fara jantele mari si logo-ul de pe portiere ar fi fost sleeper-ul perfect. Pick-up-ul japonez are motor aspirat de 6.208 centimetri cubi

Fara jantele mari si logo-ul de pe portiere ar fi fost sleeper-ul perfect. Pick-up-ul japonez are motor aspirat de 6.208 centimetri cubi
  • Fara jantele mari si logo-ul de pe portiere ar fi fost sleeper-ul perfect
  • Pick-up-ul japonez are motor aspirat de 6.208 centimetri cubi
Distribuie pe Facebook

Numeroase modificari au fost operate si la nivel de cabina, acolo unde scaunele scoica reprezinta punctul principal de atractie.

Prezentat publicului larg in urma cu aproximativ cinci ani, actualul Hilux se vinde zilele acestea in multiple versiuni si configuratii. Printre optiunile puse de Toyota la dispozitia clientilor nu se numara insa si o varianta V8.

Dar cum viata bate filmul, dupa cum spune un vechi proverb, un astfel de pick-up se plimba nestingherit pe strazile din Africa de Sud, facand senzatie.

Exemplarul unui pasionat pe nume Quentin Boylan, respectivul Hilux gazduieste in compartimentul motor un V8 aspirat, cu capacitatea cilindrica de 6.208 centimetri cubi. Si provenienta Mercedes-AMG, daca mai trebuia spus.

Meniul caracteristic pick-up-ului transformat in sleeper continua cu o transmisie automata in sase rapoarte, de Toyota, si un sistem de tractiune spate.

Acelasi Hilux cu motor V8 se mai lauda si cu o unitate de control de la MoTeC, cu o suspensie mai joasa, cu jante din aliaj de dimensiuni generoase. Plus o punte fata cu elemente de franare de provenienta Mercedes-AMG.

Intr-un final, reteta de la exteriorul respectivei Toyota se incheie cu numeroase logo-uri 6.3 AMG, in timp ce interiorul vine cu scaune scoica si piele.

Totul despre nonconformistul Hilux cu motor V8 aspirat, de 6.208 centimetri cubi si provenienta Mercedes-AMG, in urmatorul material video. Unde apare si Quentin Boylan, proprietarul impresionantului pick-up cu aere de sleeper.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 19 August 2021