Fata-i de Mazda MX-5 iar spatele de Nissan GT-R. Ce masina se ascunde de fapt sub toate acestea

Fata-i de Mazda MX-5 iar spatele de Nissan GT-R. Ce masina se ascunde de fapt sub toate acestea
  • Baza acestui proiect este o Toyota MR2
  • Fata te duce cu gandul la Mazda MX-5
  • Spatele imprumuta elemente de la Nissan-ul GT-R
Distribuie pe Facebook

Acest proiect este cea mai buna dovada ca imaginatia nu are limite. Sub caroseria modificata cu foarte multa grija se ascunde o sportiva populara mai ales in anii '90.

In 1984, Toyota lansa prima masina de serie cu motor central, pe care a botezat-o MR2. Aceasta a fost produsa de-a lungul a trei generatii pana in 2007, si in toti acesti ani a fost cunoscuta in special pentru manevrabilitatea exceptionala, dar si pentru design-ul simplu dar eficient al caroseriei.

In lumea tuning-ului insa, Toyota MR2 a fost si cu siguranta inca este baza preferata pentru a construi asa numitele kit-car-uri, sau cu alte cuvinte, replici ale modelelor celebre. Am vazut de toate, de la Ferrari-uri 360 Modena, pana la Porsche-uri sau chiar Lamborghini-uri.

Acest proiect este insa mai deosebit, deoarece imbina oarecum mai multe modele. Trebuie sa recunoastem ca munca pare de calitate, iar combinatia nu este chiar atat de nereusita.

Toyota MR-2

In fata se pot observa influente de la Mazda MX-5 ND, dar si cateva detalii aerodinamice imprumutate de la supercarurile celebre de la McLaren si Lamborghini. De cealalta parte, spatele te duce clar cu gandul la Nissan-ul GT-R, fie ca vorbim de stopurile caracteristice seriei R34, sau de celelalte elemente intalnite la R35.

Pachetul este completat de un bodykit care adauga centimetri buni la latimea masinii dar si de un sistem de evacuare cu doua iesiri montate pe centrul partii dorsale.

Toyota MR-2

Fiind vorba despre ultima generatie MR2, sub capota acestui exemplar regasim cel mai probabil motorul de 1.8 litri, capabil de 140 de cai putere. Nu o fi o valoare extraordinara, dar nu trebuie sa uitam ca modelul standard cantareste doar 996 de kilograme. In functie de transmisie, acesta poate sa ajunga la 100 de km/h intre 6,8 si 8,7 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 25 Iulie 2017