Geneva 2014: Nimrod Elite Tuning o da in kitsch cu un Ferrari si un Lamborghini

Geneva 2014: Nimrod Elite Tuning o da in kitsch cu un Ferrari si un Lamborghini
  • Sediul companiei Nimrod este in Ungaria
  • Masinile modificate sunt Lamborghini si Ferrari
  • Proprietarul este un arab din Kuweit
Distribuie pe Facebook

Ca in fiecare an, printre producatorii de automobile, exista si standurile dedicate tuningului la Salonul Auto de la Geneva. Daca anul trecut, indienii au detinut varful podiumului la kitsch tuning si opulenta de slaba calitate, iata ca in 2014, cei de la Nimrod vor sa ocupe locul 1 la acelasi capitol.

Nimrod Elite Tuning, o companie din Ungaria condusa de un personaj bogat din Kuweit, a venit la Geneva cu trei exemplare... interesante. E vorba de 3 automobile bazate pe Ferrari 458 Italia si pe Lamborghini Aventador. Sunt modele modificate complet, atat pe partea estetica, dar si la interior. Despre motorizare si imbunatatirea performantelor insa, nu cunoastem detalii.

Primul model propus de Nimrod Elite Tuning se numeste Zero si are la baza un Ferrari 458. Masina care a rezultat este un surogat de La Ferrari, cu o combinatie de culori parca destinata arabilor care s-au saturat de masina stoc, din fabrica. Avem pe modelul Zero mult aut, carbon si vopsea lucioasa de culoare neagra, iar la interior tapiterie din Alcantara si multe sigle ale companiei. Care este, de fapt, un cap de caine incruntat...

Nimrod la Geneva

Nimrod Avanti Rosso este un Lamborghini Aventador cu un kit aerodinamic agresiv. Combinatia de culori, asa cum spune si denumirea, are la baza mult rosu. Ungurii au pus si fibra de carbon, un set nou de jante, evacuare inlocuita si o serie de modificari la interior. Masina nu arata deloc rau, insa este prea incarcata si fiecare piesa este vopsita strident. Iar franele, care sunt cele originale Lamborghini, poarta acum semnatura... Nimrod.

Nimrod la Geneva

Nimrod la GenevaNimrod la GenevaNimrod la Geneva

Ultimul exemplar din standul de la Geneva poarta numele de Katyusha. Este numele pe care il aveau rachetele folosite de rusi in Al Doilea Razboi Mondial. Pesemne ca cei de la Nimrod vor sa sublinieze faptul ca acest exemplar atinge viteze colosale. Masina, la baza un Ferrari 458 Italia, are o parte frontala de Enzo si un spate de... F430. Cat despre combinatia de culori, alb cu rosu, nu este rea la exterior, dar odioasa la interior. In prezent, nimeni nu mai foloseste culori diferite pentru a evidentia fiecare element al habitaclului, asa cum se facea pe vremuri. Cat despre exterior, Nimrod a montat un stabilizator... vertical. Pe care este si un cod de bare. De ce? Nu stim...

Nimrod la Geneva

Nimrod la GenevaNimrod la GenevaNimrod la Geneva

Nu este usor sa modifici niste masini puternice, realizate perfect de catre producatorii lor. Si nu este usor sa imbunatatesti ceva care deja a fost realizat la extrem, dupa investitii de milioane si milioane de euro in dezvoltare si proiectare. De fapt, cei ca Mansory sau Gemballa care fac tuning pe masini puternice asta reusesc sa faca. Si lor le iese de cele mai multe ori. Nu insa si celor de la Nimrod, care au dublat preturile unor masini oricum scumpe, fara sa aiba un rezultat finit peste masura de reusit... Voi ce parere aveti?

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (35) Poze Nimrod la Geneva
mai multe