Hatch-ul asta cu motor diesel? Bate la fund multe masini sport pe benzina

Hatch-ul asta cu motor diesel? Bate la fund multe masini sport pe benzina
  • AC Schnitzer ACS1 5.0d e cel mai rapid diesel de pe Hockenheimring
  • Respectivul proiect are la baza un BMW Seria 1 de ultima generatie
  • Sub capota se ascunde o motorizare tri-turbo de trei litri si 400 cai putere
Distribuie pe Facebook

Fie ca vorbim despre acceleratia de la 0 la 100 km/h care se realizeaza in numai 4.5 secunde, fie ca facem referire la timpul de doar 1:13.80 minute necesar parcurgerii unui tur de Hockenheimring, ei bine...

... hatch-ul asta cu motor diesel bate la fund multe masini sport pe benzina. Secretul din spatele impresionantelor sale performante? Unitatea I6 tri-turbo de trei litri si 381 de cai putere imprumutata de la BMW-ul M550d si apoi modificata pentru un total de 400 CP.

Acelasi AC Schnitzer ACS1 5.0d - caci el reprezinta subiectul principal al acestui material - se mai poate lauda, de asemenea, si cu un cuplu maxim de 800 Nm, astfel ca la capitolul vesti bune mai putem trece si viteza limitata la 250 de kilometri pe ora.

Dar indeajuns cu palavrageala si sa trecem la motivul pentru care ne-am adunat aici: tura de 1:13.80 minute de pe Hockenheimring, care ii permite sa se laude cu titlul de cel mai rapid automobil cu motor diesel din istoria respectivului circuit.

In plus, conform informatiilor care circula pe internet, timpul reusit de acelasi AC Schnitzer ACS1 5.0d este mai impresionant inclusiv decat al unor masini sport pe benzina, precum Maserati GranTurismo Sport sau Dodge Challenger SRT Hellcat.

Distribuie pe Facebook
mai multe