Hatch-ul care a bagat spaima in posesorii de supercaruri. Are 550 CP si cantareste doar 1.2 tone

Hatch-ul care a bagat spaima in posesorii de supercaruri. Are 550 CP si cantareste doar 1.2 tone
  • Cel mai nebun Ford Fiesta din Marea Britanie ascunde sub capota un motor Cosworth de 550 CP
  • Livrarea puterii maxime se face catre toate cele patru roti printr-o cutie de Nissan Skyline
  • Pachetul estetic include numeroase detalii ce ne duc cu gandul catre o masina de raliuri
Trimite unui prieten

Un banal Ford Fiesta cumparat cu numai 900 de lire sterline a ajuns sa sperie toti posesorii de supercaruri din Marea Britanie in urma unui tuning ce aduce in prim plan doua detalii la care intreaga comunitate a pasionatilor auto viseaza: motorul Cosworth si tractiunea integrala.

Mic si eficient, vechiul Fiesta TDCi reprezinta visul oricarei domnisoare dornice sa aiba propria masina. Cu "putin" efort insa, simpaticul junior al gamei Ford poate ajunge un... devorator de supercaruri.

Stim exact la ce anume te gandesti acuma, dar cu urmatorul exemplar chiar nu este de glumit. Nu de alta, dar acesta gazduieste in compartimentul motor o unitate capabila sa lupte de la egal la egal cu AMG-ul de 6.3 litri - atunci cand vine vorba de puterea maxima.

Ford Fiesta cu motor Cosworth si tractiune integralaFord Fiesta cu motor Cosworth si tractiune integrala

Cum a fost posibil asa ceva? Simplu. Propulsorul turbodiesel cumparat odata cu masina a zburat numaidecat de sub capota, in locul sau facandu-si aparitia un Cosworth in patru cilindri, cu capacitate de doi litri.

Unul modificat cap-coada, capabil sa livreze tuturor celor patru roti - exact, sistemul de tractiune fata a fost si el inlocuit pentru un plus de performanta tehnica, undeva in jurul a 550 de cai putere. Cam tot atat are si un Ferrai 458 Italia daca tot am inceput cu comparatiile grele.

De aceasta operatiune se ocupa, umbla vorba-n targ, o cutie de viteze imprumutata de la un Nissan Skyline, lista cu ingrediente magice continuand cu diferentialele destinate atat puntii fata, cat si celei spate.

Ford Fiesta cu motor Cosworth si tractiune integralaFord Fiesta cu motor Cosworth si tractiune integrala

Tinand cont de valorile anterior mentionate, numeroase modificari au fost operate inclusiv la nivelul suspensiei, respectiv sistemului de franare, punctul principal de atractie constand totusi in cusca de protectie... omniprezenta - excat, nici nu se mai pune problema banchetei spate.

Indepartate au fost, de asemenea, si fetele usilor, o parte din bord sau majoritatea dotarile de confort, Ford-ul Fiesta care a bagat spaima in posesorii de supercaruri din Marea Britanie aratand exact ca o masina de raliuri.

Nu doar la interior, ci si la exterior, acolo unde pachetul aerodinamic ce-si regaseste inspiratia in cadrul competitiei Junior World Rally Championship sau jantele albe cu design in sase spite duble completeaza perfect cei 550 CP care-si fac veacul in compartimentul motor.

Ford Fiesta cu motor Cosworth si tractiune integralaFord Fiesta cu motor Cosworth si tractiune integrala

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (26) Poze Ford Fiesta cu motor Cosworth si tractiune integrala
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 29 Februarie 2016