I-a scos motorul in sase cilindri si a montat un V8 biturbo. Acum are 1000 Nm pe puntea spate
- Acest Mercedes in doua portiere a fost candva un E350
- Sub capota se ascunde acum un motor V8 de 63 AMG
- Unitatea a primit mai multe modificari sinonime cu 680 CP
Candva un 350 in sase cilindri, acest E-Class Coupe de generatie mai veche ascunde acum sub capota un motor V8 bi-turbo de 5.5 litri. Si proveninenta Mercedes-AMG, daca te intrebai cumva.
Mercedes a lansat la sfarsitul anilor 2000 primul E-Class Coupe din ultimul deceniu si jumatate, modelul C207 fiind disponibil la vanzare alaturi de motorizari cu pana la opt cilindri sub capota.
Si cu toate acestea, clientii automobilului german in doua portiere nu au putut opta niciodata pentru versiune E63 AMG, comercializata de marca din Stuttgart doar in variantele de caroserie sedan si break.
Nu a durat insa mult, iar in sprijinul amatorilor de senzatii tari au venit marile companii de tuning ale planetei, care au mers atat de departe incat in unele cazuri chiar au inlocuit propulsorul original al masinii.
Despre un transplant de motor este vorba, de altfel, si in cazul de fata, acest Mercedes E350 renuntand la unitatea aspirata in sase cilindri pentru V8-ul biturbo din dotarea vechiilor 63-uri AMG.
In plus, pentru ca meniul sa fie complet, motorizarea de 5.5 litri a modelului german nu a scapat neatinsa, ci a primit mai multe modificari pentru o putere maxima de 680 CP.
Cuplul propulsorului pe benzina a crescut, in schimb, pana la valoarea de 1.000 Nm, automobilul cu doua portiere din Stuttgart rivalizand acum cu versiunile 65 AMG - cel putin din acest punct de vedere.
Tunerul din spatele Mercedes-ului E350 Coupe cu motor de E63 AMG nu a dezvaluit si noutatile in materie de 0 - 100 km/h sau viteza de top, insa este cat se poate de clar ca tratamentul nu se opreste aici.
Exceptand imbunatatirile aduse unitatii V8 bi-turbo de 5.5 litri, modelul german mai propune si o serie de elemente vizuale in ton, unele dintre acestea inspirate de varianta C63 AMG Black Series.
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Dacia duster 1500 2017 400 Lei Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 €
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Bmw 520 diesel 2009 8200 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 €
- Renault megane 16v 2006 2000 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei
- Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Opel corsa 1.2i 2003 599 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei