I-au montat ditamai eleronul de frica sa nu-si ia zborul. Acum i se spune RXR One Super GT si are 860 CP sub capota

I-au montat ditamai eleronul de frica sa nu-si ia zborul. Acum i se spune RXR One Super GT si are 860 CP sub capota
  • Cel mai nou pachet de tuning pentru Mercedes AMG GT vine de la IMSA
  • Meniul combina un minus de 350 kilograme cu un total de 860 cai putere
  • Pachetul include si modificari aerodinamice menite sa tina masina la sol
Trimite unui prieten

O alta veste buna este greutatea mai mica cu aproximativ 350 de kilograme, care ii confera un raport putere / masa superior mai bun decat in cazul modelului Bugatti Veyron Super Sport.

Inlocuitorul vechiului SLS, noul Mercedes AMG GT a fost lansat oficial in vara anului 2014 si vine la pachet alaturi de un V8 bi-turbo cu pana la 585 CP sub capota, dupa cum se intampla in cazul versiunii de top GT R.

Clientii care opteaza pentru varianta GT S, subiectul principal al acestui material, vor fi insa nevoiti sa se multumeasca cu doar 510 CP, suficienti totusi ca sprintul pana la 100 km/h sa dureze numai 3.8 secunde, de exemplu.

Sau, daca tin cu tot dinadinsul sa conduca un model mai performant, pot opta in orice moment pentru cel mai recent pachet de tuning de la IMSA, care transforma automobilul german intr-un RXR One Super GT.

Mercedes AMG GT S de la IMSA

Respectiva conversie propune modificarea radicala a V8-ului anterior amintit, pistoanele forjate, turbinele crescute in dimensiuni si alte cateva imbunatatiri impingand numarul cailor putere de sub capota pana la 860 CP.

Mai mult de-atat, cuplul maxime urca si el pana la 1.000 Nm, astfel ca ranforsarea transmisiei cu dublu ambreiaj si instalarea unui sistem de franare cu discuri carbon-ceramice sunt... doua gesturi de apreciat.

De asemenea, tinand cont ca puterea maxima a acestui Mercedes AMG GT S a crescut cu mai mult de 50%, nu este deloc de mirare ca specialistii IMSA au mai inclus in pachetul lor de tuning si o noua suspensie, plus un roll cage.

Pentru si mai multa performanta, noul RXR One Super GT a pierdut 350 kilograme comparativ cu modelul aflat la baza, astfel ca acum cantareste doar 1.300 kg - de unde si raportul putere / masa de 663 CP per tona.

Astfel, ca sa nu-si ia zborul la viteze mari, automobilul german a primit numeroase elemente aerodinamice, difuzorul proeminent de aer si eleronul masiv promitand sa atraga cele mai multe priviri atat pe strada, cat si pe circuit.

Mercedes AMG GT S de la IMSA

Mercedes AMG GT S de la IMSA

Mercedes AMG GT S de la IMSA

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (10) Poze Mercedes AMG GT S de la IMSA