Inainte era plin de plastice, acum parca stai intr-un Mercedes. GALERIE FOTO

Inainte era plin de plastice, acum parca stai intr-un Mercedes. GALERIE FOTO
  • Cel mai nou tuning pentru actualul Ford Mustang vine de la Carlex Design
  • Polonezii au pregatit un pachet interior special, cu piele neagra si bej
  • Nu lipsesc insa din meniu nici accentele de alcantara si fibra de carbon
Distribuie pe Facebook

Inca de la prima generatie, lansata pe piata acum mai bine de cinci decenii, a avut mari probleme cu calitatea materialelor interioare. Situatia s-a mai remediat insa intre timp, in special multumita companiilor de tuning in mrejele carora a cazut.

Exteriorul agresiv, motorizarea aspirata cu opt cilindri in V si calitatea scazuta a materialelor interioare. Acestea sunt, probabil, elementele definitorii ale modelului Mustang, lansat de Ford in urma cu mai bine de cinci decenii.

Caracteristicile versiunii originale se regasesc si in ADN-ul generatiei actuale, a sasea la numar, care pluseaza cu cateva tehnologii de ultima ora si un propulsor turbo in numai patru pistoane, de 2.3 litri. Nu ca ar conta la ceva in cazul de fata.

De fapt, rolul principal in aceasta poveste il joaca un Ford Mustang GT decapotabil, proaspat iesit din mainile specialistilor Carlex Design. In stilul caracteristic tunerului poloneze, muscle car-ul american este acum de nerecunoscut.

Ford Mustang GT de la Carlex Design

Ford Mustang GT de la Carlex Design

Aproape fiecare suprafata a cabinei, de la partea superioara a panoului de bord si pana la tunelul cutiei de viteze, a fost imbracata in piele neagra sau bej. Volanul in trei spite si fetele celor doua portiere se bucura de ambele nuante, in schimb.

In cazul scaunelor fata si a banchetei spate s-a folosit inclusiv pielea perforata. Pentru alte detalii, compania din centrul Europei a apelat la alcantara - din nou, de culoare neagra si, totodata, fibra de carbon cu aspect lucios.

Tinand cont de ultimele isprave ale celor de la Carlex Design, este de asteptat ca si acest Ford Mustang GT decapotabil sa fi scapat complet neatins sub capota. Aceasta inseamna ca motorul V8 genereaza in continuare 422 CP.

Si, drept urmare, acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza tot in 4.8 secunde, asa cum se intampla si inainte de aparitia acestui pachet de tuning. Viteza maxima ramane si ea limitata electronic la 250 kilometri pe ora, de altfel.

Ford Mustang GT de la Carlex Design

Ford Mustang GT de la Carlex Design

Ford Mustang GT de la Carlex Design

Ford Mustang GT de la Carlex Design

Ford Mustang GT de la Carlex Design

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (14) Poze Ford Mustang GT de la Carlex Design
mai multe