Jaguar XJ220 by OVERDRIVE sau Cum sa strici un automobil de legenda

Prezentat in premiera mondiala la finele anului 1988, sub forma de concept, si produs apoi intr-o serie limitata in perioada 1992 - 1994, modelul Jaguar XJ220 s-a remarcat imediat datorita performantelor sale uimitoare. Mai exact, multumita propulsorului V6 twin-turbo ascuns sub capota, impresionanta creatie a constructorului britanic a detinut doi ani recordul de cel mai rapid automobil de pe planeta - pana la aparitia legendarului McLaren F1, in timp ce recordul reusit la Nurburgring a stat in picioare pana in anul 2000.
Distribuie pe Facebook

Aproximativ doua decenii mai tarziu de la inventarea modelului Jaguar XJ220, o companie bulgareasca de tuning pe nume OVERDRIVE pune pana pe un exemplar al legendarului supercar britanic, iar primul lucru pe care il face este sa adauge blocuri optice spate preluate de la italianul Ferrari 599 GTB Fiorano. Pardon?! De asemenea, nici blocurile optice frontale nu mai sunt ce-au fost, in timp ce jantele standard au fost inlocuite cu unele dintre cele mai stupide vazute vreodata - cel putin din punct de vedere stilistic.

Dar cum gusturile nu se discuta, iar comenzile se executa, bulgarii de la OVERDRIVE s-au grabit si sa scufunde nonconformista caroserie a Jaguar-ului XJ220 intr-o baie de culoare de tip cameleon (ceea ce nu este neaparat rau daca tinem cont ca avem de-a face cu un automobil al aniilor '90), in timp ce interiorul a fost complet restilizat si accesorizat cu insertii de piele, accente de alcantara, ornamente din fibra de carbon, dar si cu un sistem audio marca Ground Zero, servit in compania unui player McIntosh.

Merita un Jaguar XJ220 o viata mai buna? Cu siguranta! Insa nu cu orice pret sau, mai bine zis, cu orice fel de schimbare...

Jaguar XJ220 by OVERDRIVE

Jaguar XJ220 by OVERDRIVE

Jaguar XJ220 by OVERDRIVE

Jaguar XJ220 by OVERDRIVE

Jaguar XJ220 by OVERDRIVE

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (21) Poze Jaguar XJ220 by OVERDRIVE
mai multe