Japonezii au terminat de tunat ultimul M cu motor neelectrificat din istorie

Japonezii au terminat de tunat ultimul M cu motor neelectrificat din istorie
  • Japonezii au terminat de tunat ultimul M cu motor neelectrificat din istorie
  • Printre multiplele elemente demne de mentionat se numara si un plus de 50 - 60 de cai putere
Distribuie pe Facebook

Printre multiplele elemente demne de mentionat se numara si un plus de 50 - 60 de cai putere.

Cea de-a doua jumatate a lunii februarie marcheaza debutul unui nou proiect de la 3D Design, celebrul tuner din Yokohama anuntand - la inceputul acestei saptamani, lansarea propriei variante a bavarezului BMW M2 Coupe. Privita de la exterior spre interior, respectiva versiune se remarca in special prin prelungirile subtile, din fibra de carbon, destinate spoilerului fata, pragurilor laterale si - mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz, difuzorului posterior, cu precizarea ca nici jantele din aliaj forjat, cu cinci spite in echipare, nu vor trece intocmai neobservate.

Reteta caracteristica departamentului exterior se incheie, intr-un final, cu un eleron pentru portbagaj, din fibra de carbon, si o evacuare cu patru tobe de esapament in dotare - din otel inoxidabil, pe cand meniul de la interior se lauda cu diferite detalii proaspete, precum padele ori pedale, din aluminiu. Seria vestilor bune pluseaza cu o suspensie mai joasa si un chip tuning care ar trebui sa creasca puterea motorului twin-turbo in sase cilindri, cu o capacitate de 2.993 de centimetri cubi, pana la 510 - 520 de cai, astfel ca valoarea caracteristica misiunii 0 - 100 de kilometri pe ora va cobori sub pragul de 4.0 secunde.

BMW M2 de la 3D Design

BMW M2 de la 3D DesignBMW M2 de la 3D DesignBMW M2 de la 3D Design

BMW M2 de la 3D Design

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (18) Poze BMW M2 de la 3D Design
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 19 Februarie 2024