L-a taiat in doua, apoi l-a sudat de un Seria 7. Fa cunostinta cu primul Rolls-Royce 6x6 din lume!

L-a taiat in doua, apoi l-a sudat de un Seria 7. Fa cunostinta cu primul Rolls-Royce 6x6 din lume!
  • L-a taiat in doua, apoi l-a sudat de un Seria 7
  • Fa cunostinta cu primul Rolls-Royce 6x6
Distribuie pe Facebook

Construit in Franta, controversatul automobil se poate lauda inclusiv cu diferite componente placate cu aur.

Prezentat publicului larg in urma cu aproape 20 de ani si produs - aparent, pana in 2017, vechiul Rolls-Royce Phantom VII a reusit sa impresioneze o planeta intreaga. Atat prin dimensiunile uriase ale caroseriei in patru portiere, cat si prin dotarile de la nivelul departamentului interior - un alt punct de atractie constand in motorul de sub capota: un benzinar aspirat cu 12 cilindri in V si o capacitate de 6.75 litri.

Despre modelul disponibil, la vanzare, in aceeasi perioada de timp cu duoul format din Maybach 57 si Maybach 62 este vorba, oarecum inutil de mentionat, inclusiv in situatia data, unul dintre exemplarele asamblate de anterior de britanici suferind o transformare extrem de surprinzatoare.

Realizat de o companie pe nume Danton Arts Kustoms, urmatorul Phantom VII iese numaidecat in evidenta prin caroseria finisata intr-o nuanta mata de negru - oferita alaturi de faruri cu tenta galbena, lumini aditionale, instalate la nivelul plafonului si, nu in ultimul rand, de un bullbar. Respectivelor elemente li se alatura un numar de trei punti - ultima imprumutata de la un BMW Seria 7, si un total de sase roti.

La interior, pe langa noua tapiterie din piele, controversatul proiect se bucura si de doua display-uri montate in spatele scaunelor fata, pe cand propulsorul original a scapat complet neatins, astfel ca dezvolta in continuare undeva in jurul a 453 de cai putere, daca mai trebuia cumva precizat.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 29 Iunie 2022