La nivel de strada: Honda Del Sol

Cand spui Del Sol, nu spui numele vreunui resort din Spania sau Caraibe, ci pomenesti o masina deosebita, ultima din “clanul” CRX, vedeta niponilor de la Honda. Un targa destul de fasnet, in doua locuri, cu foarte mult sex-appeal.
Distribuie pe Facebook

 

Aceleasi ganduri le-a avut si proprietarul exemplarului de mai jos, Randy, care a vanat masina pret de cinci ani, pe diferite site-uri. De ce?!? El stie de ce, noi stim ce a facut cu ea dupa ce a intrat in posesia ei… Asa ca Randy s-a apucat de mesterit, avand la activ deja cateva proiecte destul de cunoscute peste ocean, tot Honda.


La nivel de strada: Honda Del Sol

La nivel de strada: Honda Del Sol

 

Primul gand a fost sa faca un swap de motor, inlocuind vechiul motor cu altul, imprumutat de pe versiunea de top - VTi, un B16A2, care in stare “naturala” produce nu mai putin de 160 CP. Daca mai luam si modificarile, atunci se schimba kalimera…


La nivel de strada: Honda Del Sol

 

Motorul a fost “doftoricit” intr-un mod mai special, blocul motor ramanand cel original, de B16A, cilindrii au fost inlocuiti cu interne de CTR (Civic Type R), la fel si pistoanele, supape si arcuri de supape, toate fiind adaptate de pe CTR. Se adauga apoi doua axe cu came Skunk2 Pro Series, cam gears Skunk2, regulator de presiune combustibil B&M, radiator din aluminiu Koyo, furtune Samco pentru radiator, oil cap Spoon, intake Weksos short-ram din carbon, serpi JG Edlebrock Pro Series, traseu evacuare custom, finala Mugen Teardrop, diferential antiblocant Kazz LSD, ambreiaj Fidanzza si short-shifter B&M.


La nivel de strada: Honda Del Sol


La nivel de strada: Honda Del Sol


La nivel de strada: Honda Del Sol


La nivel de strada: Honda Del Sol


La nivel de strada: Honda Del Sol

 

Partea trenului de rulare este compusa din suspensii coilovers combinate Skunk2/Tokico Illumina, bare antiruliu cu grosime de 36mm, bucsi poliuretanice Energy Suspension, placutele de frana sunt Hawk, furtunele metalice Goodridge, toate acestea fiind asortate jantelor BBS RS pe 15”.



La nivel de strada: Honda Del Sol


La nivel de strada: Honda Del Sol

 

Exteriorul se prezinta intr-o forma cat mai ... JDM. Vopseaua este din gama Honda - „Root Beer” iar buza fata este imprumutata de la fratiorul Civic Sedan. Atat. Nimic mai mult.


La nivel de strada: Honda Del Sol


Randy a preferat ca accentul sa fie pus pe motorizare, in rest toate fiind perfecte in forma originala, caci Del Sol este, din nascare, o masina deosebita. Noua ne place, mult!!


Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (15) Poze La nivel de strada: Honda Del Sol
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 27 Ianuarie 2010