Mai mult este intotdeauna mai bine. AMS Performance ii da Ford-ului Focus RS peste 400 de cai putere

Mai mult este intotdeauna mai bine. AMS Performance ii da Ford-ului Focus RS peste 400 de cai putere
  • Americanii de la AMS au finalizat pachetul de tuning pentru Ford-ul Focus RS
  • Acesta include o remapare a calculatorului central si un filtru de aer performant
  • Cu benzina cu cifra octanica mai mare, motorul EcoBoost dezvolta acum 446 de cai putere si 631 Nm cuplu
Distribuie pe Facebook

Americanii de la AMS Performance au finalizat pachetul de tuning pentru Ford-ul Focus RS. Acesta include o remapare a calculatorului central si un filtru de aer sport.

Cei de la AMS sunt recunoscuti mai ales pentru numeroasele Nissan-ul GT-R de peste 2.000 de cai putere care le-au trecut prin atelier. Acum, americanii au lasat putin la o parte supercarul japonez, si si-au indreptat atentia inspre hot-hatch-ul celor de la Ford.

Ford Focus RS by AMS Performance

Cu ceva timp in urma, acestia anuntau ca au inceput sa lucreze la un pachet de tuning pentru Focus-ul RS, iar acum acesta a fost dus la bun sfarsit. Astfel, cu ajutorul unei remapari AMS E-Tune si al unui filtru de aer sport, motorul turbo de 2.3 litri EcoBoost dezvolta acum 410 cai putere si 569 Nm cuplu.

Ford Focus RS by AMS Performance

Chiar daca pare simpla, operatiunea este ceva mai complicata deoarece tunerul recalibreaza calculatorul central in functie de clienti si de modul in care acestia folosesc masina. Cu alte cuvinte, proprietarul hot-hatch-ului este pus in legatura cu un specialist de la AMS care ii va dezvolta mai multe setup-uri.

Spre exemplu, in configuratia pentru benzina de curse sau cu o cifra octanica mai mare, americanii de la AMS sustin ca puterea maxima este impinsa la 446 de cai putere si 631 Nm cuplu.

Ford Focus RS by AMS Performance

Selectarea modurilor se face prin intermediul unui dispozitiv numit COBB AccessPort, care este conectat la ECU si este montat la nivelul bordului. Acesta costa 650 de dolari, calibrarea te va elibera de alti 500 de dolari, iar pentru filtrul de aer, care este optional, vei scoate din buzunar alti 80 de dolari.

Distribuie pe Facebook
mai multe