Mare-i gradina internetului. Acest Seria 5 tunat nu se compara cu nimic din ce ai vazut pana acum

Mare-i gradina internetului. Acest Seria 5 tunat nu se compara cu nimic din ce ai vazut pana acum
  • Este unul dintre ultimele modele desenate de Chris Bangle
  • Design-ul exterior si interior nu a fost bine primit de critici
  • Masina din imagini este un 530i de America
Trimite unui prieten

Chiar si stock, BMW-ul Seria 5 E60 este considerat a fi unul dintre cele...mai ciudate, sa-i spunem, modele lansate vreodata de brand-ul din Munchen. Atunci ce mai zici despre acest exemplar tunat?

De-a lungul anilor, BMW a lansat foarte multe modele demne de admirat dar a mai si dat cu bata-n balta in unele cazuri. Spre exemplu Seria 7 E65 sau Seria 5 E60, printre ultimele modele desenate sub comanda controversatului designer sef de la BMW, Chris Bangle.

In ochii fanilor, Seria 5 E39 este unul dintre cele mai frumoase modele desenate de constructorul bavarez, insa BMW l-a considerat mult prea cuminte si de multe ori subestimat. Tocmai de aceea, nemtii au schimbat placa odata cu lansarea noii generatii, adica E60. Numai ca feedback-ul primit din partea impatimitilor marcii nu a fost cel asteptat.

Liniile sunt mult prea ascutite, farurile nu se potrivesc deloc, unele elemente de design definitorii pentru marca germana sunt aproape invizibile, iar celebrul bord indreptat spre sofer lipseste cu desavarsire. Acestea sunt cateva dintre reprosurile aduse producatorului bavarez de automobile in ceea ce priveste Seria 5 E60.

BMW Seria 5 E60 tunat

Daca un exemplar stock genereaza atatea comentarii, atunci ce mai ai de spus despre acest exemplar tunat? Modificarile aduse partii frontale sunt, din fericire, necunoscute insa in partea din spate observam o aripa spate uriasa, un difuzor de aer desenat parca noaptea cu lumina stinsa, iar pe lateral o grafica ce se vrea a fi inspirata de modelele M. Culorile sunt corecte, dar in rest totul este din alt film.

Inclusiv jantele, stock dealtfel, dar vopsite in aceeasi nuanta de albastru ca si difuzorul de aer sau aripa spate.

In rest, masina este un 530i, ceea ce inseamna ca sub capota are un motor de 3.0 litri pe benzina, care livreaza puntii spate cel putin 228 de cai putere si 300 Nm cuplu. Cea mai puternica versiune a acestui model a fost, desigur, M5-ul cu al sau propulsor V10 aspirat natural.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 28 Ianuarie 2019