Mercedes-ul care a impartit internetul in doua. Modelul construit in serie limitata a primit un transplant neobisnuit de motor

Mercedes-ul care a impartit internetul in doua. Modelul construit in serie limitata a primit un transplant neobisnuit de motor
  • Cel mai ciudat Mercedes 500E vine din Asia
  • Modelul din 1991 a primit un motor V8 de 6.208 cmc
  • Tuning continua cu o cutie in sapte trepte
Distribuie pe Facebook

Un Mercedes care combina stilul anilor '80 cu puterea motoarelor de 6.208 centimetri cubi? Exista! Si, oricat de surprinzator ar putea suna o astfel de afirmatie, nu este chiar pe placul tuturor...

Lansat pe piata in urma cu mai bine de trei decenii si jumatate, inainte de sfarsitul anului 1984, vechiul Mercedes E-Class W124 a fost disponibil la vanzare in mai multe variante de motorizare. Printre acestea si o versiune comercializata sub indicativul 500E, a carei atractie principala consta in propulsorul V8 de cinci litri si provenienta SL500.

Asamblat manual de specialistii companiei Porsche, intr-un numar mai mic de 11.000 de exemplare, modelul in cauza oferea o putere maxima de 326 de cai, livrata puntii spate prin intermediul unei cutii automate cu patru rapoarte. Drept urmare, durata acceleratiei de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu depasea 5.5 - 6.0 secunde, dupa cum au aratat-o testele de la vremea respectiva.

Cat despre valoarea din dreptul vitezei de top, ei bine... automobilul asemanat unui lup in blana de oaie nu avea niciun fel de problema in a atinge 260 km/h. Pana la urma, nu degeaba costa undeva in jurul a 135.000 de marci, un pret ridicat fiind practicat si astazi de persoanele care au avut inspiratia de pastra in garaj / cumpara ulterior un exemplar.

De altfel, exclusivitatea si ingredientele retetei originale reprezinta si principalele motive pentru acest Mercedes 500E de la inceputul anilor '90 a impartit internetul in doua. Unii nu aprecieaza deloc ideea transplantului de motor, pe cand altii admira ideea de a indesa sub capota vechiului model amsablat manual de specialistii companiei Porsche un V8 de 6.208 centimetri cubi.

Indiferent insa de care parte a baricadei te afli, nu se schimba cu nimic faptul ca seria vestilor controversate continua cu o transmisie automata in sapte rapoarde, din celebra familie 7G-Tronic. Totodata, de strunirea celor 507 cai putere prezenti acum la datorie se ocupa, mai nou, un sistem de franare care cuprinde inclusiv etriere cu pana la sase pistoane.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 12 Februarie 2020