Mercedes-ul cu care niciun Audi sau BMW nu indrazneste sa se puna. Are 900 de cai sub capota si face suta in doar 2.8 secunde

Mercedes-ul cu care niciun Audi sau BMW nu indrazneste sa se puna. Are 900 de cai sub capota si face suta in doar 2.8 secunde
  • Mercedes-ul cu care niciun Audi sau BMW nu indrazneste sa se puna
  • Are 900 de cai sub capota si face suta in doar 2.8 secunde
Distribuie pe Facebook

Acelasi E 63 S de la Brabus se mai poate lauda - printre altele, si cu o viteza limitata electronic la 330 de kilometri pe ora.

Insotit de un benzinar cu opt cilindri in V, doua turbine si o capacitate de patru litri - ce livreaza ambelor punti pana la 612 CP si 850 Nm, actualul Mercedes-AMG E 63 ocupa un loc fruntas in topul celor mai puternice sedanuri ale planetei. Modelul ce concureaza impotriva unor produse precum BMW M5 este - totodata, si unul dintre cele mai rapida, multumita sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora ce dureaza, cu pedala de acceleratie la podea, 3.4 secunde.

Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ de la Brabus

Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ de la Brabus

Suficient pentru a satisface intreaga lume, cu cateva exceptii - unele mai mici, altele mai mari, printre care si Brabus, celebrul tuner cu sediul in Bottrop alegand sa lase altora modificarile minore si sa treaca direct la instalarea pachetului Rocket 900, ce consta in aparitia sub capota a unui propulsor twin-turbo de 4.407 centimetri cubi, potrivit primelor informatii si detalii prezentate publicului larg.

Rezultatul? Cu o putere maxima de 900 de cai si un cuplu limitat electronic la 1.050 de Newton-Metri, actualul Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ promite sa rezolve eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora - cu pedala de acceleratie la podea, intr-un timp de numai 2.8 secunde, acul vitezometrului continuandu-si apoi incursiunea, complet nestingherit, pana la o viteza de 330 de kilometri pe ora - ce a fost, la randul sau, limitata electronic.

Extremul sedan de la Brabus a mai pregatit - conform departamentului de presa al celebrului tuner cu sediul in Bottrop, si un modul ce permite coborarea suspensiei Airmatic cu cel mult 20 de milimetri, dar si cateva componente exterioare realizate din fibra de carbon, jante forjate cu generosul diametru de 21 de inch si un interior pe care clientii il vor putea personaliza dupa propriile preferinte.

Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ de la Brabus

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (45) Poze Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ de la Brabus
mai multe