MTM R8 V10 Biturbo se dezlantuie la Geneva Motor Show - 777 CP si aluminiu polisat din plin
Chiar si cu 560 cai putere sub capota produsi de un motor in zece cilindri, versiunea standard a exoticului Audi R8 poate fi considerata o adevarata binecuvantare. Dar germanii de la MTM considera ca un V10 biturbo este necesar, iar noi nu putem fi altfel decat de acord. Mai ales daca este vorba despre deliciosul V10 biturbo ce propulseaza si fantasticul sedan/break RS6.
Atunci cand o companie de tuning are o obsesie pentru cifrele astronomice si iubeste la nebunie sa isi spulbere concurenta, este lesne de inteles ca fiecare proiect va fi cu mai mult decat nebunesc. Iar noul MTM R8 V10 Biturbo nu face exceptie. Tunerul german a indesat sub capota exoticului supercar din Ingolstadt acelasi V10 biturbo prezent si pe fenomenalul Audi RS6 care, dupa mai-mici-sau-mai-mari modificari dezvolta nu mai putin de 777 cai putere si 888 Nm. Chiar daca infricosatorul 666 nu este prezent, ultima creatie a celor de la MTM este un adevarat demon. Un demon stralucitor, ce livreaza performante capabile sa te lase instantaneu fara respiratie: 0 - 100 km/h in 3.0 secunde, 0 - 200 km/h in 9.37 secunde si 0 - 300 km/h in 19.42 secunde. Viteza maxima ramane inca un mister, insa intreaga planeta asteapta depasirea barierei de 350 km/h.
Stilistic vorbind, noul MTM R8 V10 Biturbo este gata sa-ti penetreze memoria cu al sau exterior vulgar, stralucitor si enervant de atragator. Toate plasticele au disparut complet, fiind inlocuite de componente din fibra de carbon, in timp ce caroseria a renuntat la vopsea in favoarea aluminiului polisat. In plus, si-au facut aparitia si alte bunatati precum interior custom, kit aerodinamic revizuit, jante forjate pe 20 inci, suspensie coilover si sistem performant de franare, rezultatul fiind un Audi R8 V10 unic, ce valoarea peste 400.000 euro.
In cazul in care nu iti permiti aceasta bijuterie (sunt foarte mari sanse ca unicul exemplar sa fie vandut pentru pretul "corect"), germanii de la MTM planuiesc sa te ademeneasca cu un Audi TT-RS de 472 cai putere, 600 Nm, 0 - 100 km/h in 3.9 secunde, 312 km/h viteza maxima si 84.166 euro pret de achizitie.
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 12500 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Audi q5 quatro 2017 23800 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 €
- Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Ford s-max 2.0 2011 6200 € Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Kia carens euro 5b 2015 7950 € Vw passat gmo 2017 11900 €