MTM R8 V10 Biturbo se dezlantuie la Geneva Motor Show - 777 CP si aluminiu polisat din plin

MTM R8 V10 Biturbo se dezlantuie la Geneva Motor Show - 777 CP si aluminiu polisat din plin
Un Audi R8 cu motor V10 biturbo este dovada perfecta ca MTM poate face ce vrea.
Distribuie pe Facebook

Chiar si cu 560 cai putere sub capota produsi de un motor in zece cilindri, versiunea standard a exoticului Audi R8 poate fi considerata o adevarata binecuvantare. Dar germanii de la MTM considera ca un V10 biturbo este necesar, iar noi nu putem fi altfel decat de acord. Mai ales daca este vorba despre deliciosul V10 biturbo ce propulseaza si fantasticul sedan/break RS6.

MTM R8 V10 Biturbo se dezlantuie la Geneva Motor Show - 777 CP si aluminiu polisat din plin

Atunci cand o companie de tuning are o obsesie pentru cifrele astronomice si iubeste la nebunie sa isi spulbere concurenta, este lesne de inteles ca fiecare proiect va fi cu mai mult decat nebunesc. Iar noul MTM R8 V10 Biturbo nu face exceptie. Tunerul german a indesat sub capota exoticului supercar din Ingolstadt acelasi V10 biturbo prezent si pe fenomenalul Audi RS6 care, dupa mai-mici-sau-mai-mari modificari dezvolta nu mai putin de 777 cai putere si 888 Nm. Chiar daca infricosatorul 666 nu este prezent, ultima creatie a celor de la MTM este un adevarat demon. Un demon stralucitor, ce livreaza performante capabile sa te lase instantaneu fara respiratie: 0 - 100 km/h in 3.0 secunde, 0 - 200 km/h in 9.37 secunde si 0 - 300 km/h in 19.42 secunde. Viteza maxima ramane inca un mister, insa intreaga planeta asteapta depasirea barierei de 350 km/h.

MTM R8 V10 Biturbo se dezlantuie la Geneva Motor Show - 777 CP si aluminiu polisat din plin

Stilistic vorbind, noul MTM R8 V10 Biturbo este gata sa-ti penetreze memoria cu al sau exterior vulgar, stralucitor si enervant de atragator. Toate plasticele au disparut complet, fiind inlocuite de componente din fibra de carbon, in timp ce caroseria a renuntat la vopsea in favoarea aluminiului polisat. In plus, si-au facut aparitia si alte bunatati precum interior custom, kit aerodinamic revizuit, jante forjate pe 20 inci, suspensie coilover si sistem performant de franare, rezultatul fiind un Audi R8 V10 unic, ce valoarea peste 400.000 euro.

MTM R8 V10 Biturbo se dezlantuie la Geneva Motor Show - 777 CP si aluminiu polisat din plin

In cazul in care nu iti permiti aceasta bijuterie (sunt foarte mari sanse ca unicul exemplar sa fie vandut pentru pretul "corect"), germanii de la MTM planuiesc sa te ademeneasca cu un Audi TT-RS de 472 cai putere, 600 Nm, 0 - 100 km/h in 3.9 secunde, 312 km/h viteza maxima si 84.166 euro pret de achizitie.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (15) Poze MTM R8 V10 Biturbo
mai multe