Multi s-au plans ca interiorul camionetei de la Volkswagen este prea IEFTIN. Tunerii au rezolvat acum problema

Multi s-au plans ca interiorul camionetei de la Volkswagen este prea IEFTIN. Tunerii au rezolvat acum problema
  • Camioneta nemtilor a primit un interior demn de clasa premium
  • Are piele bicolora, Alcantara si cusaturi contrastante
  • Din fabrica a venit in nivelul de echipare Aventura
Distribuie pe Facebook

Polonezii de la Carlex au imbunatatit habitaclul unui Volkswagen Amarok. Camioneta nemtilor a primit mai multe materiale scumpe, cusaturi contrastante si detalii colorate, astfel ca acum este mai premium ca niciodata.

Camionetele nu s-au descurcat niciodata foarte bine pe Batranul Continent, in mare parte pentru ca europenii sunt cam pretentiosi atunci cand vine vorba de masinile pe care le conduc. Acest lucru nu i-a impiedicat insa pe marii constructori de automobile sa incerce marea cu degetul.

Volkswagen Amarok cu interior Carlex

In 2010, nemtii de la Volkswagen lansau modelul Amarok, iar anul trecut conationalii de la Mercedes isi uimeau fanii cu noul X-Class. Desigur, in acest segment mai regasim Nissan-ul Navara, Renault Alaskan, Toyota Hilux sau Mitsubishi L200, insa pentru acest articol ne vom concentra pe primele doua modele.

Volkswagen Amarok cu interior Carlex

Amarok-ul pune mai mult accentul pe utilitate si pe fiabilitate, in timp ce camioneta de la Mercedes se adreseaza unui public ceva mai sofisticat. Nemtii chiar il numesc un pick-up de lux, chiar daca este construit pe platforma lui Navara, cu care imparte deasemenea mai multe echipamente si panouri de caroserie.

Volkswagen Amarok cu interior Carlex

Diferenta de calitate dintre cele doua modele poate fi micsorata cu ajutorul tunerilor, iar cei mai in masura sa faca asta sunt polonezii de la Carlex Design. Cel mai recent proiect al acestora este un Volkswagen Amarok, in nivelul de echipare Aventura.

Volkswagen Amarok cu interior Carlex

Asta inseamna ca are destul de multe dotari inca din standard, cum ar fi radio DAB, cruise control, un display de 6.3 inch pentru sistemul multimedia, navigatie incorporata si cateva sisteme de asistenta si siguranta. Chiar si asa, confortul si calitatea materialelor de la interior lasa de dorit.

Volkswagen Amarok cu interior Carlex

Tunerul a rezolvat problema, iar habitaclul isi uimeste acum pasagerii cu o tema bicolora, care sa mearga cu nuanta Ultramarine de la exterior. Avem piele neagra si albastra de cea mai buna calitate si Alcantara mai peste tot, cusaturi albastre contrastante, iar ornamentele din plastic s-au imputinat semnificativ.

Volkswagen Amarok cu interior Carlex

Specializati pe interioare auto, polonezii nu au umblat sub capota, astfel ca Amarok-ul cu motor de 3.0 litri V6 dezvoltat tot ca si pana acum 224 de cai putere si 550 Nm cuplu. Repriza 0-100 de km/h dureaza 7.9 secunde, iar viteza maxima este de 193 de km/h.

Volkswagen Amarok cu interior Carlex

Volkswagen Amarok cu interior Carlex

Volkswagen Amarok cu interior Carlex

Volkswagen Amarok cu interior Carlex

Volkswagen Amarok cu interior Carlex

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (14) Poze Volkswagen Amarok cu interior Carlex
mai multe