N-a gasit-o pe piata, asa ca a facut-o pe comanda. Masina visurilor lui este un PORSCHE din 1964

  • Masina a fost facuta la comanda
  • Proiectul a fost finalizat in patru ani
  • Este unicul Porsche 356 cu tractiune integrala din lume
Distribuie pe Facebook

Masina pe care o poti admira in imaginile de mai jos este un Porsche 356 din 1964..."putin" modificat. De fapt, a fost modificat radical, astfel ca acum vorbim despre unicul 356 cu tractiune integrala din lume.

O fi 911 cel mai cunoscut model al nemtilor de la Porsche, insa 356 il cam bate la capitolul exclusivitate. De ce? Pentru ca este prima masina construita in serie de brand-ul din Stuttgart, intre anii 1948 si 1965.

Porsche 356 Allrad

Vorbim despre o sportiva, disponibila atat in versiune coupe cat si cabrio, extrem de manevrabila, cu motor pozitionat central si tractiune spate. Au fost produse 76.000 de exemplare, dintre care jumatate sunt functionale chiar si in ziua de azi.

Porsche 356 Allrad

Porsche 356 a avut, si are in continuare, foarte multi fani care ar face orice si ar cheltui oricat pentru a-l tine cat mai mult pe sosea. Un astfel de impatimit este si proprietarul acestui exemplar, care adora modelul 356, dar a vrut o masina pe care o poate folosi indiferent de anotimp.

Porsche 356 AllradPorsche 356 Allrad

Tractiunea spate a sportivei il cam incurca iarna, asa ca omul nostru a apelat la un atelier din Statele Unite ale Americii pentru a-i construi masina visurilor lui. Asa s-a nascut masina din imagini, unicul Porsche 356 cu tractiune integrala din lume.

Porsche 356 Allrad

Proiectul a fost finalizat in patru ani si nu a fost deloc usor. Pentru inceput, cei de la Emory Motorsports au luat puntile, cutia de viteze manuala, franele si cardanul de la un Porsche 964 din 1990. Apoi, au instalat un diferential spate imprumutat de la o masina de raliuri, suspensie ajustabila KW si au facut la comanda un set de jante cu diametrul de 16 inch.

Porsche 356 Allrad

Cum 964-le este mai lat in partea din spate comparativ cu 356-le, a fost nevoie de unele modificari subtile la caroseria din otel. A urmat mai apoi propulsorul boxer, care are o capacitate cilindrica de 2.4 litri, cu doua carburatoare Weber, care dezvolta 200 de cai putere. N-o fi mult, dar masina are o masa proprie de numai 975 de kilograme.

Porsche 356 Allrad

Atentia la detalii este incredibila, fie ca ne referim la caroseria finisata in nuanta Graphite Blue, la sticlele galbene ale farurilor, la capota sau la portbagajul de pe plafon confectionat din titan.

Porsche 356 Allrad

Acesta a fost mai intai proiectat in CAD si este complet functional, putand sustine de la biciclete la ski-uri, sau alte lucruri de care ai nevoie intr-o excursie.

Porsche 356 Allrad

Porsche 356 Allrad

Porsche 356 Allrad

Porsche 356 Allrad

Porsche 356 Allrad

Porsche 356 Allrad

Porsche 356 Allrad

Porsche 356 Allrad

Porsche 356 Allrad

Porsche 356 Allrad

Porsche 356 Allrad

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (28) Poze Porsche 356 Allrad
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 22 Februarie 2019