Nemtii au terminat de tunat BMW-ul cu cea mai urata grila din lume. Primele fotografii oficiale au fost publicate chiar acum

Nemtii au terminat de tunat BMW-ul cu cea mai urata grila din lume. Primele fotografii oficiale au fost publicate chiar acum
  • Nemtii au terminat de tunat BMW-ul cu cea mai urata grila din lume
  • Primele fotografii oficiale au fost publicate chiar acum
Distribuie pe Facebook

Printre modificarile puse la dispozitia clientilor se numara, mai mult sau mai putin surprinzator, si o doza extra de CP si Nm.

O putere maxima de pana la 510 cai care, odata livrata rotilor de pe ambele punti, promite sa transforme primul BMW M4 cu plafon retractabil si tractiune integrala intr-o adevarata bestie, capabila sa rezolve eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un timp de doar 3.7 secunde. Insuficient?

Solutia salvatoare vine de la AC Schnitzer, nemtii optimizand unitatea de control a motorului cu sase cilindri in linie si instaland o noua evacuare, cele doua upgrade-uri permitandu-i benzinarului cu doua turbine si o capacitate de trei litri sa atinga pragul de 610 CP, conform unui comunicat oficial de presa.

BMW M4 Cabrio de la AC Schnitzer

BMW M4 Cabrio de la AC Schnitzer

Din pacate, respectivul material nu ofera niciun fel de indiciu cu privire la modul in care au evoluat performantele, insa aceeasi motorizare cunoscuta, printre altele, si sub numele de cod S58 se mai poate lauda si cu un cuplu maxim de circa 750 Nm. Ca o comparatie, versiunea standard a actualului BMW M4 Cabrio vine cu 510 CP si 650 Nm sub capota.

Exceptand imbunatatirile mentionate si anterior, in randurile de mai sus, nemtii de la AC Schnitzer au mai pregatit si o prelungire proeminenta, plus un set de flaps-uri pentru spoilerul fata, o serie de ornamente pentru capota ventilata a propulsorului I6 twin-turbo, dar si praguri laterale proeminente, evident.

Reteta disponibila continua cu continua cu un difuzor masiv pentru spoilerul spate, primul BMW M4 cu plafon retractabil si tractiune integrala alegandu-se, daca mai trebuia cumva precizat, si cu noi jante pe 20 de inch, insotite de arcuri ce coboara garda la sol cu 20 - 30 de milimetri. Din peisaj nu lipsesc nici accesoriile destinate departamentului interior.

BMW M4 Cabrio de la AC Schnitzer

BMW M4 Cabrio de la AC Schnitzer

BMW M4 Cabrio de la AC Schnitzer

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (15) Poze BMW M4 Cabrio de la AC Schnitzer
mai multe