Nemtii si-au facut de cap, nu gluma. Motorul V8 dezvolta acum 1.001 CP si 1.250 Nm

Nemtii si-au facut de cap, nu gluma. Motorul V8 dezvolta acum 1.001 CP si 1.250 Nm
  • Nemtii si-au facut de cap, nu gluma
  • Motorul V8 dezvolta acum 1.001 CP si 1.250 Nm
Distribuie pe Facebook

Printre principalele atractii se numara inclusiv o acceleratie de la 0 la 100 km/h intr-un timp de doar 2.8 secunde.

Dezvelite oficial in cea de-a doua jumatate a anului 2019, la doar cateva saptamani distanta, noile Audi RS6 Avant si Audi RS7 Sportback sunt livrate alaturi de o fisa tehnica demna de o sportiva pur-sange. In centrul atentiei se regaseste, inclusiv de aceasta data, un motor V8 cu doua turbine si capacitatea cilindrica de patru litri, la care se adauga un sistem micro-hibrid pe 48V pentru o doza extra de eficienta.

Nemtii si-au facut de cap, nu gluma. Motorul V8 dezvolta acum 1.001 CP si 1.250 Nm

600 CP si 800 Nm numara valorile maxime specifice automobilelor in cauza, astfel ca sprintul de la 0 la 100 km/h dureaza numai 3.6 secunde, pe cand ecuatia 0 - 200 km/h isi gaseste rezolvarea dupa 12.0 secunde.

Insuficient, daca este sa dam crezare nemtilor de la Motoren Technik Mayer GmbH, care au pregatit nenumarate modificari si imbunatatiri pentru propulsorul oferit in compania unui cutii automate cu opt rapoarte, respectiv a sistemului de tractiune integrala quattro. Chiar si un Stage 4 de 37.636 de euro, unde numerele si cifrele anterioare se transforma in 1.001 CP, 1.250 Nm, 2.8 secunde si 8.2 secunde.

Un pachet de tuning identic este disponibil si pentru primul Lamborghini Urus, comercializat insa sub denumirea de Stage 3 si fara a se cunoaste vreo informatie cu privire la performantele in linie dreapta.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 1 Septembrie 2020