Nimeni nu-i intr-atat de nebun incat sa tuneze un LaFerrari. Inafara de tipul asta din Orientul Mijlociu

Nimeni nu-i intr-atat de nebun incat sa tuneze un LaFerrari. Inafara de tipul asta din Orientul Mijlociu
  • RevoZport a desenat un pachet unicat pentru LaFerrari
  • A fost comandat de un client din Orientul Mijlociu
  • Bodykit-ul este inspirat de FXX K EVO
Distribuie pe Facebook

Proprietarul unui Ferrari LaFerrari a apelat la tunerul RevoZport pentru a-i desena un pachet de aerodinamic unicat pentru hypercar-ul sau.

Ferrari LaFerrari este una dintre cele mai exclusiviste masini pe care le poti avea in garaj. Privit ca fiind Ferrari-ul suprem, sau daca vrei, tot ce are mai bun de oferit brand-ul de la Maranello, hypercar-ul vine alaturi de un sistem de propulsie mild-hibrid si aproape 1.000 de cai putere pe care ii livreaza puntii spate.

Lasand performantele la o parte, productia a fost limitata la 499 de exemplare Coupe si 210 Aperta, iar clientii au fost alesi pe spranceana. Asadar, este lesne de inteles de ce norocosii care au pus pana pe un LaFerrari fie il tin in garaj, fie il folosesc foarte putin, fie il vand cu un pret mult mai mare.

Ferrari LaFerrari Revolutione

Dar de tunat? S-a gandit cineva sa modifice un LaFerrari? Ei bine, au mai fost cativa care au inlocuit sistemul de evacuare si au vopsit jantele, sau le-au schimbat cu totul, insa nimeni nu s-a gandit sa monteze un pachet aerodinamic pe un hypercar de peste 1 milion de euro. Nimeni pana acum, cel putin.

Pentru ca un proprietar de LaFerrari din Orientul Mijlociu tocmai le-a cerut asa ceva nemtilor de la RevoZport. Tunerul a publicat primele randari cu rezultatul final si putem observa imediat ca bodykit-ul a fost inspirat de modelul de competitie FXX K Evo.

Botezat LaFerrari Revoluzione, acesta vine cu un splitter pentru bara fata, mai multe aripioare aerodinamice, praguri, o aripa spate fixa, capota custom pentru motor si un difuzor de aer restilizat. Asa cum era de asteptat, toate sunt realizate din fibra de carbon.

Ferrari LaFerrari Revolutione

In ceea ce priveste performantele, cel mai probabil acestea vor ramane neschimbate. Ajutat de un propulsor V12 si de un sistem KERS, LaFerrari dispune de 963 de cai putere si 900 Nm cuplu, suficient pentru a atinge 100 de km/h in doar 2.4 secunde. Potrivit italienilor, viteza maxima este de peste 350 de km/h.

Distribuie pe Facebook
mai multe