Nu ai mai rade de puterea Toyotei GT86 daca ar avea motorul asta. Uite ce au facut niste australieni

Nu ai mai rade de puterea Toyotei GT86 daca ar avea motorul asta. Uite ce au facut niste australieni
  • Street FX si GT Auto Garage au montat in premiera un motor de GT-R pe o Toyota GT86
  • La final, motorul ar trebui sa produca peste 1.000 de cai putere
  • Masina va fi folosita pe circuit dar si pe strada
Distribuie pe Facebook

Doi cunoscuti tuneri din Australia, Street FX si GT Auto Garage, s-au decis sa faca ceva in privinta puterii relativ mici a Toyotei GT86, asa ca i-au montat un motor demn de toata lauda.

Toyota GT86 este indiscutabil una dintre cele mai bune masini sport ale momentului. Masina are tractiune spate, un echilibru perfect, manevrabilitate de top, motor boxer, dar un singur dezavantaj: puterea.

GT86-le are sub capota un motor boxer de 2.0 litri, aspirat natural, care produce 200 de cai, sau 205 in varianta facelift, suficient in viziunea constructorului japonez. Ei bine, cum tot timpul se poate mai mult, mai multi posesori au luat problema in maini si au schimbat motorul original cu ceva mult mai puternic.

Toyota GT86 by Street FX

Pana acum ceva timp, una dintre cele mai nebune Toyote GT86 era proiectul construit de pilotul de drift Ryan Tuerck, care a inlocuit motorul boxer cu un propulsor italian, luat de la Ferrari-ul 458.

Toyota GT86 by Street FX

Replica a venit din partea australienilor care s-au gandit sa urmeze si ei aceeasi reteta, dar sub capota sa bata tot o inima japoneza. Una de 3.8 litri, biturbo, a Nissan-ului GT-R, mai exact.

Toyota GT86 by Street FXToyota GT86 by Street FX

Acestia au cumparat masina cu ceva timp in urma si dupa ce au reusit sa stoarca 545 de cai putere din motorul de 2.0 litri, cei de la Street FX si GT Auto Garage s-au gandit ca e timpul pentru ceva mai nebunesc, asa ca acum vor sa scoata peste 1.000 de cai putere din motorul GT-R-ului. A, am uitat sa precizam ca in acelasi timp, vor sa pastreze masina street-legal.

Toyota GT86 by Street FX

Australienii nu s-au multumit insa cu motorul in starea lui originala, asa ca au montat kit-ul stroker de 4.1 litri oferit de cei de la HKS, si kit-ul turbo GT1000 Symmetrical Turbine.

Toyota GT86 by Street FX

Deoarece motorul boxer are o forma ceva mai turtita decat V6-le, capota masinii si compartimentul motor le-au dat unele batai de cap oamenilor nostri care au fost nevoiti sa isi puna mintea la contributie. Acestia au apelat la o configuratie de lubricare a motorului de tip dry sump si o tractiune pe spate, care le-a permis sa inghesuie cumva motorul de GT-R.

Toyota GT86 by Street FX

A doua problema de care s-au lovit a fost cutia de viteze, care nu putea sa duca de 5 ori puterea de fabrica, asa ca cei de la Street FX au inlocuit-o cu una secventiala cu 6 rapoarte, iar schimbarea vitezelor se face acum de la padele.

Toyota GT86 by Street FX

Cand proiectul va fi finalizat, australienii vor folosi masina pentru a participa la diferite evenimente pe circuit, dar si pentru a o folosi pe strada.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (8) Poze Toyota GT86 by Street FX
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 2 Septembrie 2016