Numele sau este Dirt Edition si este un BMW X7 care nu se teme de terenul accidentat. POZE

Numele sau este Dirt Edition si este un BMW X7 care nu se teme de terenul accidentat. POZE
  • Garda la sol a crescut cu 40 de milimetri
  • Motorul V8 dezvolta 650 de cai putere
  • Manhart a pregatit si un wrap special
Trimite unui prieten

Nemtii de la Manhart au dezvoltat un pachet de tuning care sa faca BMW-ul X7 si mai capabil in off-road. Garda la sol a crescut cu 40 de milimetri.

X7 este cel mai scump si luxos SUV din portofoliul BMW. Unul care, in ciuda garzii la sol ridicate, tractiune integrale si a diverselor sisteme cu care l-au echipat bavarezii, nu vede prea des terenul accidentat.

Manhart X7 Dirt Edition

Dar mai sunt si unii proprietari de X7 care nu se sfiesc sa-l murdareasca pana pe plafon de noroi. Pentru ei, dar nu numai, nemtii de la Manhart au lansat acum pachetul care transforma SUV-ul bavarez intr-un X7 Dirt Edition.

Suspensia pneumatica a fost recalibrata astfel ca garda la sol a crescut cu 40 de milimetri, jantele stock au fost inlocuite cu unele Black Rhino de 20 de inch iar anvelopele de teren accidentat au dimensiunile 305/50. Cu aceste modificari, tunerul sustine ca masina "poate naviga cu usurinta peste stanci si prin noroi."

Manhart X7 Dirt Edition

Tot in dreptul imbunatatirilor estetice trecem wrap-ul special negru mat cu "niturile" la vedere. Sunt false, desigur.

Manhart s-a jucat putin si cu motor V8 al acestui X7 M50i, astfel ca acum dezvolta 650 de cai putere si 920 Nm cuplu.

Manhart X7 Dirt Edition

Manhart X7 Dirt Edition

Manhart X7 Dirt Edition

Manhart X7 Dirt Edition

Manhart X7 Dirt Edition

Manhart X7 Dirt Edition

Manhart X7 Dirt Edition

Manhart X7 Dirt Edition

Manhart X7 Dirt Edition

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (13) Poze Manhart X7 Dirt Edition