O herghelie de 1.300+ cai putere pentru iesirile pe circuit

  • Germanii de la Wimmer modifica intreaga gama KTM X-Bow
  • Versiunea de top GT ofera acum un total de 485 cai putere
  • Clientii pot opta si pentru un R de 455 CP sau un RR de 370 CP
Distribuie pe Facebook

Nu foarte multe modele se pot lauda cu performante superioare celor propuse de KTM X-Bow & Co. Daca mai vine insa vorba si despre senzatiile oferite la volan, situatia se complica si mai mult pentru rivalii directi sau indirecti ai masinariei austriece. Mai ales acum, dupa interventia specialistilor germani de la WIMMER RST.

  • 485 CP dintr-un motor de 2.0 litri.

KTM X-Bow by Wimmer

Cei 180 CP per litru propusi de hot-hatch-ul Mercedes A45 AMG au reusit sa impresioneze o intreaga industrie auto, insa intotdeauna exista loc de mai bine, dupa cum ne tot arata industria tuningului de o buna perioada de timp incoace.

Pornind de la propulsorul de doi litri ascuns sub capota modelului KTM X-Bow GT, germanii de la WIMMER RST au adaugat o noua turbina, interne upgradate si un sistem de evacuare sport, puterea maxima crescand astfel cu nu mai putin de 200 CP, de la 285 la 485 cai putere.

Vestile bune continua cu cei 520 Newton-Metri din dreptul cuplului maxim, fisa cu specificatii tehnice culminand cu acceleratia de la 0 la 100 km/h ce se realizeaza in mai putin de 4.0 secunde, respectiv viteza maxima de peste 255 kilometri.

In plus, pentru o doza extra de performanta, masinaria austriaca a fost echipata si cu un eleron ajustabil, nota de plata fiind pe masura rezultatului final: aproximativ 130.000 de euro.

  • 455 CP gata sa te loveasca in fata... pardon, casca!

KTM X-Bow by Wimmer

In cazul in care nu esti adeptul parbrizului propus de versiunea KTM X-Bow GT si vrei sa simti pe propria piele inversunarea aerului, atunci varianta X-Bow RR reprezinta alegerea ideala pentru tine.

Mai ales dupa tratamentul WIMMER RST care, in cazul de fata, include un total de 455 cai putere si 500 Newton-Metri sinonim cu o viteza maxima de 248 kilometri pe ora.

Pentru cei care planuiesc sa scoata din buzunar mai mult de 120.000 de euro, atata cat este pretul pachetului standard, specialistii germani sunt dispusi sa ofere pentru masinaria austriaca si o cutie ranforsata, ambreiaj sport, diferential blocabil si imbunatatiri aerodinamice.

  • Inca una si ma duc.

KTM X-Bow by Wimmer

Ultimul, dar nu cel din urma proiect de tuning semnat WIMMER RST are la baza modelul KTM X-Bow R si este nevoit sa se multumeasca cu "numai" 370 cai putere.

Oficialii companiei germane nu au dezvaluit in cazul de fata nici modificarile operate, nici modul in care au evoluat timpul necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 100 km/h, respectiv valoarea din dreptul vitezei maxime, ci doar suma necesara achizitiei unui exemplar: 110.000 de euro.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (17) Poze KTM X-Bow by Wimmer
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 13 Noiembrie 2014