Pana si spatarul banchetei este din carbon. Modificarile primite de G-Class de la RevoZport

Pana si spatarul banchetei este din carbon. Modificarile primite de G-Class de la RevoZport
  • RevoZport a tunat Mercedes-ul G-Class AMG
  • SUV-ul german a primit mai multe modificari estetice
  • Clientii pot opta si pentru o resoftare a unitatii ECU
Distribuie pe Facebook

Unul dintre cele mai recognoscibile SUV-uri din lume a primit tratamentul tunerului RevoZport. Pachetele estetice se adreseaza exclusiv modelelor de performanta G63 si G65 AMG, iar clientii pot opta si pentru o resoftare a calculatorului central.

"Calatoria" Mercedes-ului G-Class (in versiune civila) incepea in 1979 dupa ce Sahul Iranului le ceruse nemtilor sa dezvolte un vehicul militar nemaintalnit pana atunci. Asa s-a nascut cel care urma sa devina un simbol al SUV-urilor si cu siguranta unul dintre cele mai usor de recunoscut modele din lume, multumita formei patratoase la care nu a renuntat nici pana in ziua de azi.

Mercedes-Benz G-Class by RevoZport

De-a lungul timpului G-ul a renuntat la o parte din specificatiile de off-roader si s-a indreptat spre rafinament. Tunerii au intrat rapid pe fir si s-au intrecut in pachete de tuning care mai de care, cel mai recent fiind prezentat de cei de la RevoZport. Acesta este disponibil exclusiv pentru versiunile AMG (G63 si G65) si propune mai multe imbunatatiri de ordin estetic.

Mercedes-Benz G-Class by RevoZport

In primul rand, Mercedes-ul G-Class a primit o bara fata noua si mai multe elemente din fibra de carbon, inclusiv o buza custom, aripa spate, capacele oglinzilor si a rotii de rezerva, dar si aripi evazate care sa lateasca SUV-ul pana la 1,995 de milimetri.

Mercedes-Benz G-Class by RevoZport

Tunerul are in meniu si cateva noutati, tot din fibra de carbon, pentru habitaclul modelului german , inclusiv spatarul banchetei confectionat din acelasi material foarte usor, dar in acelasi timp extrem de rezistent. In cazul G-ului, rolul acestor accesorii nu este sa ii scada neaparat greutatea, ci mai mult sa arate bine.

Mercedes-Benz G-Class by RevoZport

Daca nu sunt multumiti pe deplin de performantele propulsoarelor V8 (G63) sau V12 (G65), clientii pot opta pentru o resoftare a unitatii ECU. In urma acestui proces, puterea celui mai "mic" AMG creste la 650 de cai putere, in timp ce fratele mai mare va beneficia de 700 de cai putere.

Mercedes-Benz G-Class by RevoZport

Mercedes-Benz G-Class by RevoZport

Mercedes-Benz G-Class by RevoZport

Mercedes-Benz G-Class by RevoZport

Mercedes-Benz G-Class by RevoZport

Mercedes-Benz G-Class by RevoZport

Mercedes-Benz G-Class by RevoZport

Mercedes-Benz G-Class by RevoZport

Mercedes-Benz G-Class by RevoZport

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (21) Poze Mercedes-Benz G-Class by RevoZport
mai multe