Pasiunea unui roman din America: Honda Civic, by Giulio

Ne pare bine cand dam de un roman stabilit dincolo de ocean, in Statele Unite, care impartaseste aceeasi pasiune ca noi toti: masinile modificate. Iata povestea lui Giulio Laza, originar din Beius, judetul Bihor, dar mai ales a masinii lui: o Honda Civic coupe.
Distribuie pe Facebook

Giulio Laza este originar din Romania, din Beius. In 1998 s-a mutat in Statele Unite, in Houston, statul Texas. Este un cititor al siteului 4tuning asa ca a vazut masinile modificate din Romania, sau ale romanilor din toata lumea, prezentate pe prima pagina. Asa ca ne-a trimis povestea masinii sale.

Pasiunea unui roman din America: Honda Civic, by Giulio

Un Civic cu motor de Acura RSX. Pe viitor!

Masina lui este o Honda Civic LX coupe, pe care o are din 2005. Initial a fost rosie, dar a vopsit-o negru-metalizat cu rosu, culorile clasice ale modelelor Type-R. Motorul este unui destul de mic, avand numai 115 cp. Acesta nu a primit multe modificari pentru a-i creste performantele, insa Giulio are in plan schimbarea completa a acestuia. Pe viitor va monta un motor de pe Acura RSX Type-S, care produce 197 de cp. Va monta si o cutie manuala in 6 trepte, dar si un kit de supraalimentare a motorului, turbo, pentru a ajunge la o putere de 250 - 280 cp. Vor veni totodata cu aceste ridicari de putere si un kit de ambreiaj, dar si niste planetare intarite. Insa pe moment, motorul se bucura numai de un filtru de aer conic, un cold air intake AEM si evacuare completa de inox si finala Hinoto Tenrai.

Pasiunea unui roman din America: Honda Civic, by Giulio

Carbonul la putere!

Daca la motor nu s-a intervenit foarte mult, la exterior insa avem mai multe de povestit. Un bodykit complet format din spoilere fata/spate si praguri laterale marca West-Wings, model Avenger. Materialul de la acest kit este insa poliuretan, nu fibra de sticla! In plus, capota motorului este acum una VIS din fibra de carbon, model EVO, aripi fata tot de la VIS din carbon, model Z3, masca fata de carbon, portbagaj VIS tot de carbon si manerele de la portiere, dar si usita busonului de benzina, la fel, din carbon... Un exterior clasic JDM, din materiale usoare, ce ajuta nu doar aspectul global al masinii, dar si greutate, asadar performanta. Exteriorul este completat de un eleron Type-R din fibra de sticla.

Pasiunea unui roman din America: Honda Civic, by Giulio Pasiunea unui roman din America: Honda Civic, by Giulio

Trecem mai departe, dar ramanem la exterior. Aici imaginea sportiva e completata de setul de jante Tenzo R model Cuzco, pe 18 inch, incaltate cu anvelope 215/35 ZR18. In plus, mai gasim si un kit lambo-doors, numai bune cand este inghesuiala in parcarile de supermarket. In sfarsit, o priza de aer pe capota, WRC look, completeaza exteriorul caroseriei. Insa mici elemente, cum ar fi farurile si stopurile negre cu angel-eyes si leduri fac diferenta.

Pasiunea unui roman din America: Honda Civic, by Giulio Pasiunea unui roman din America: Honda Civic, by Giulio

Rosie ca focul, bat-o norocul!

Intram putin si la interiorul acestui Civic. Un mic ecran LCD de numai 3 inch ne arata ceea ce vede camera video de marsarier, montata in suportul de numar. Interiorul din piele naturala este in doua culori, rosu si negru, pentru a se pastra tema sport de la Honda. Schimbatorul de viteze si volanul sunt marca MOMO, volanul fiind detasabil, ca la monoposturile de Formula 1, cu ajutorul unui quick-release NRG. Bordul este si el decorat cu trimuri rosii, iar incastrat este un ecran LCD care tradeaza prezenta unui sistem audio-multimedia complet. E vorba de o unitate centrala pentru muzica si filme cu ecran tactil de 7 inch. Evident, multe difuzoare in portiere si in portbagaj, fete de usi custom si insonorizare. Tot la interior mai gasim si setul de covorase Mugen, pedalele Mugen din aluminiu, dar si cateva ceasuri indicatoare in plus, montate pe bord si pe stalpul parbrizului.

Pasiunea unui roman din America: Honda Civic, by Giulio

Pe partea mecanica, masina este dotata cu un set de suspensie KYB, care au coborat masina cu 4 cm si pe fata si pe spate. Arcurile sport sunt de la Megan Racing, la fel si basculele inferioare. Mai este instalat un strut-bar intre oalele fata ale amortizoarelor, tot pentru a creste stabilitatea masinii in viraje, marca DC Sports, la fel si pe spate, insa de aceasta data e marca Megan Racing. Si nici sistemul de franare nu a fost lasat de izbeliste, pentru ca discurile originale au fost inlocuite cu unele ventilate si perforate, chiar daca motorul nu a crescut in putere. Siguranta inainte de toate. Bravo!

Pasiunea unui roman din America: Honda Civic, by Giulio Pasiunea unui roman din America: Honda Civic, by Giulio

Iata o masina japoneza, modificata frumos, de la cap la coada. Exterior complet, cu bodykit si multe elemente de carbon, jante mari, cu toate formeaza o imagine agresiva, clasica JDM, dar foarte placut ochiului. La interior se pastreaza culorile, dar cu aceeasi tenta sportiva. Audio, multimedia si un motor in dezvoltare. Adica, mai pe scurt, o masina completa din toate punctele de vedere. Abia asteptam sa facem un update la aceasta prezentare, cand va fi montat motorul cel nou. Si, de ce nu, chiar niste filme cu masina in actiune.

Noi ii uram succes lui Giulio si il asteptam cu noutati si poze referitoare la masina lui japoneza, din America, cu un sofer roman!

IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro cu detalii complete si poze ale masinii tale. Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (27) Poze Honda Civic Type-R
mai multe