Porsche 911 by DP Motorsport - Clasicul cocheteaza cu modernul
38 de ani mai tarziu, creatia constructorului din Stuttgart inca starneste emotie cu fiecare aparitie a sa. Trecerea timpului nu a lasat nici cea mai mica urma asupra designului, iar batranul motor boxer pare mai tanar ca niciodata. Chiar si asa, exista o companie de tuning care nu a putut rezista tentatiei de a mixa ingredientele clasice ale unui Porsche 911 din 1973 cu elementele moderne pe care le ofera lumea auto in zilele noastre. Si bine a facut.
Pe scurt, rezultatul final este pur si simplu demential. Chiar daca avem sa ne intalnim cu aceleasi linii si forme unice, care au transformat modelul din Stuttgart intr-o stea de pe Broadway, tehnologia din spatele acestora isi spune cuvantul atunci cand vine vorba de greutate: - multumita panourilor caroseriei realizate din fibra de carbon, capodopera artizanilor de la DP Motorsport cantareste numai 870 de kilograme.
Tot unui proces de reducere a greutatii a fost supus si interiorul, clasicul Porsche 911 renuntand la toate detaliile de lux in favoarea unui cockpit inspirat de lumea sporturilor cu motor. Mai exact, asta presupune numeroase accente de fibra de carbon, combinate cu insertii de piele si alcantara. Lista cu imbunatatiri continua cu volanul in trei spite si scaunele racing, in timp ce disparitia locurilor spate si aparitia unui roll cage complet dau o savoare cu totul si cu toul aparte cockpit-ului de care se bucura modelul german.
La final, un boxer de 3.6 litri racit pe baza de aer, ce produce undeva in jurul a 310 cai putere, reprezinta cireasa de pe tort. Mai mult de atat, specialistii de la DP Motorsport nu s-au oprit aici, ci au adaugat si alte picanterii tehnice, precum cutie G50 in cinci trepte sau diferential cu alunecare limitata.
Asa cum era de asteptat, numeroase schimbari au avut loc si la nivelul trenului de rulare, sistemul de franare si suspensia fiind modiifcate pentru a livra un maximum de performanta. De asemenea, nu putem trece cu privirea nici jantele Fuchs pe 15 inci, incaltate cu pneuri ce masoara 225/50 respectiv 345/35-15 (fata/spate).
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Renault megane 16v 2006 2000 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 €
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Opel corsa 1.2i 2003 599 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 €