Porsche 911 Turbo S by Edo: Un tuning mic, cu rezultate mari

Porsche 911 Turbo S by Edo: Un tuning mic, cu rezultate mari
  • Edo Competition modifica noul Porsche 911 Turbo S
  • Tunerul german propune un plus de 30 CP si 80 Nm
  • Primii 100 km/h vin acum dupa numai 2.8 secunde
Distribuie pe Facebook

Nemultumit de performantele noului Porsche 911 Turbo S? O simpla optimizare a unitatii de control poate face adevarate minuni, dupa cum ne demonstreaza astazi germanii de la Edo Competition.

Nu exista nici un fel de dubiu. Echipat cu un propulsor twin-turbo de 560 de cai putere si capabil de o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 3.1 secunde, noul Porsche 991 Turbo S ocupa un loc fruntas in topul celor mai performante automobile ale planetei. Cuplul motor de pana la 750 Newton-Metri (in Overboost) si viteza maxima de 318 kilometri pe ora reprezinta alte dovezi concrete cu privire la capacitatea supercarului german de a lasa in urma ceilalti participanti in trafic, la intarirea acestei teorii contribuind puternic si numai cele 1.8 secunde necesare rezolvarii ecuatiei 80 - 120 km/h.

Si totusi, ce se intampla atunci cand aceste cifre deloc neglijabile nu sunt indeajuns pentru a te impresiona? Ei bine, raspunsul este unul extrem de simplu. Multumita motorizarii supraalimentate din dotare, noul Porsche 991 Turbo S poate atinge chiar si valori de 1.000 de cai putere cu ajutorul industriei tuningului. Si fara prea mari batai de cap, am mai putea adauga.

Porsche 911 Turbo S by EdoPorsche 911 Turbo S by Edo

Porsche 911 Turbo S by Edo

Nu este insa si cazul de fata, meniul Edo Competition destinat supercarului german luandu-i la tinta exclusiv pe cei care au nevoie doar de un mic imbold. Cel putin dintr-un anumit punct de vedere...

Intr-o alta ordine de idei, specialistii celebrei companii din Ahlen s-au limitat la optimizarea unitatii de control a motorului twin-turbo de 3.8 litri, aceasta simpla operatiune aducand totusi cu sine o serie de imbunatatiri absolut remarcabile. Astfel, desi valorile maxime nu au crescut decat cu 30 CP si 80 Nm, adica pana la 590 de cai putere si 780 de Newton-Metri (cifra din dreptul cuplului disponibil in Overboost nu a fost anuntata pana la acest moment), primii 100 km/h vin acum dupa numai 2.8 secunde, acul vitezometrului continuandu-si apoi incursiunea pana la pragul celor 327 de kilometri pe ora!

Cu o crestere a performantelor ne intalnim, de asemenea, si in cadrul departamentului manevrabilitate, supensia noului Porsche 911 Turbo S fiind accesorizata cu un set de arcuri sport ce promit o reducere a garzii la sol cu aproximativ 30 de milimetri. Lista cu modificari pregatita de inginerii Edo Competition se incheie in cele din urma cu jantele forjate pe 20 de inci - ce ascund etriere finisate intr-un verde deschis, si sistemul de evacuare cu patru tobe de esapament, ce-i confera supercarului german un plus de agresivitate nu doar vizibil, ci si auditiv.

Porsche 911 Turbo S by Edo

Porsche 911 Turbo S by EdoPorsche 911 Turbo S by Edo

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (18) Poze Porsche 911 Turbo S by Edo
mai multe