Porsche n-a vrut sa faca asta nici in ruptul capului. De la un tuner vine primul GT3 RS Targa din lume

Porsche n-a vrut sa faca asta nici in ruptul capului. De la un tuner vine primul GT3 RS Targa din lume
  • McChip-dkr a creat primul 911 GT3 RS Targa din lume
  • Nemtii au plecat de la un 911 Targa 4 GTS
  • Puterea motorului Boxer a crescut la 566 de cai putere
Trimite unui prieten

Nemtii de la McChip-dkr au dezvoltat primul GT3 RS Targa din lume. Pentru acest proiect, tunerul a plecat de la un 911 Targa 4 GTS si a apelat la mai multe elemente de caroserie originale, pentru ca masina sa arate ca un GT3 RS de fabrica.

Atunci cand vine vorba de o masina de strada, cu performante incredibile pe circuit, putine modele pot tine pasul cu un Porsche 911 GT3 RS. Singura problema a modelului german este indisponibilitatea unei versiuni Targa, sau cel putin asta am auzit de la mai multi fani ai brand-ului din Stuttgart.

Porsche 911 GT3 RS Targa de la McChip-dkr

Insa daca se vrea, se poate dezvolta si asa ceva. Sau cel putin, o varianta extrem de apropiata. Cel mai bun exemplu vine de la tunerul german McChip-dkr, care a decis sa faca ceva ce Porsche nu are (cel putin deocamdata) in gama de modele: un GT3 RS Targa.

Porsche 911 GT3 RS Targa de la McChip-dkr

Ca si punct de plecare, specialistii germani au folosit un 911 Targa 4 GTS. Pentru ca rezultatul final sa para ca a iesit pe portile uzinei din Zuffenhausen, acestia au folosit mai multe elemente de caroserie imprumutate de la un GT3 RS veritabil. Ne referim aici la spoilere, aripi, prize de aer, iesirile sistemului de evacuare sau setul de jante cu diametrul de 20 de inch pe fata si de 21 pe spate.

Porsche 911 GT3 RS Targa de la McChip-dkr

Apoi, au montat o suspensie reglabila pe inaltime de la KW, frane Porsche Ceramic Composite si au cadorisit propulsorul Boxer cu piese din pachetul propriu Stage 3. Vorbim de turbine imbunatatite, downpipe-uri custom, un ECU resoftat si o evacuare Capristo cu catalizatoare sport.

Porsche 911 GT3 RS Targa de la McChip-dkr

Astfel, puterea unitatii de 3.0 litri cu sase cilindri, a crescut de la 450 de cai si 550 Nm cuplu la 566 de cai putere si 675 Nm. In varianta stock, 911 Targa 4 GTS atinge 100 de km/h in doar 3,7 secunde atunci cand vine in compania unei transmisii automate PDK si are o viteza maxima de 306 km/h.

Porsche 911 GT3 RS Targa de la McChip-dkr

Ultimul, dar cu siguranta nu cel din urma, interiorul a fost lasat in mare parte neatins. Specialistii McChip-dkr au inlocuit numai tapiteria originala cu una din piele, Alcantara si material textil, la care au adaugat un model botezat Pepita.

Porsche 911 GT3 RS Targa de la McChip-dkr

Porsche 911 GT3 RS Targa de la McChip-dkr

Porsche 911 GT3 RS Targa de la McChip-dkr

Porsche 911 GT3 RS Targa de la McChip-dkr

Porsche 911 GT3 RS Targa de la McChip-dkr

Porsche 911 GT3 RS Targa de la McChip-dkr

Porsche 911 GT3 RS Targa de la McChip-dkr

Porsche 911 GT3 RS Targa de la McChip-dkr

Porsche 911 GT3 RS Targa de la McChip-dkr

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (15) Poze Porsche 911 GT3 RS Targa de la McChip-dkr