Recent, a primit un tuning de 58.000 euro. Acum ne arata ce se intampla cand ii 'blochezi' acceleratia la podea

Recent, a primit un tuning de 58.000 euro. Acum ne arata ce se intampla cand ii 'blochezi' acceleratia la podea
  • Nemtii de la MTM au lansat un sistem de supraalimentare pentru noul Audi R8 V10 Plus
  • Automobilul cu motor central din Ingolstadt dispune acum de o putere maxima de 802 CP
  • Compania de tuning sustine ca sprintul de la 0 la 100 km/h se realizeaza acum in 2.6 secunde
Distribuie pe Facebook

Echipat cu un benzinar de 5.2 litri si 610 cai putere, care ii imprima o acceleratie de la 0 la 100 kilometri pe ora in 3.2 secunde, noul Audi R8 V10 Plus ocupa un loc fruntas in topul celor mai impresionante modele de strada ale planetei.

In ciuda performantelor anterior mentionate, automobilul german cu propulsor central nu a reusit sa ii impresioneze si pe specialistii celebrei companii de tuning MTM, care au pregatit un sistem de supraalimentare pentru unitatea aspirata in zece cilindri.

Gravitand in jurul unui compresor mecanic, respectivul tratament are ca si consecinta o putere maxima de 802 CP, cuplul motor inregistrand si el, de asemenea, o crestere spectaculoasa, de la valoarea 'standard' de 560 Nm pana la nu mai putin de 710 Nm.

Drept urmare, atunci cand vine vorba despre acceleratia de la 0 la 100 km/h, propunerea de 57.900 euro a celebrei companii de tuning MTM transforma noul Audi R8 V10 Plus intr-un autoturism capabil sa rezolve aceasta ecuatie in doar 2.6 secunde.

Nici sprintul (de la zero) pana la 300 kilometri pe ora nu arata insa mai rau, dupa cum reiese din urmatorul material video, ce surprinde in actiune - cu pedala de acceleratie la podea, modelul german cu propulsor central si 802 cai putere sub capota.

Distribuie pe Facebook
mai multe