Reteta unei nebunii costisitoare: Fiat-ul 500 de 248 CP si 69.000+ euro

Reteta unei nebunii costisitoare: Fiat-ul 500 de 248 CP si 69.000+ euro
  • Cinquone e numele primei masini de productie oferita de tunerul Romeo Ferraris
  • Modelul are la baza Fiat-ul 500 Abarth si se bucura de pana la 248 cai putere
  • Lista cu atractii principale mai include, de asemenea, si o greutate de 970 kg
Distribuie pe Facebook

Propulsat de un motor turbo de 140 CP si capabil de un 0 - 100 km/h in 8 secunde, Fiat-ul 500 Abarth ocupa un loc fruntas in topul celor mai performante modele ale clasei mini. Asta nu inseamna insa neaparat ca un mic tuning nu ar fi binevenit.

Aici intra in actiune Romeo Ferraris, celebra companie italiana care se ocupa inclusiv cu imbunatatirea automobilelor germane avand pentru adeptii trendului "cifre mari si dimensiuni compacte", o propunere de nerefuzat.

Pornind de la Fiat-ul 500 Abarth anterior mentionat a luat nastere programul Cinquone, care ofera in versiunea standard un total de 160 CP si 230 Nm. Mult sau putin, depinde de unghiul din care priveste, insa cert este ca timpul necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 100 km/h a coborat pana la 7.4 secunde, in timp ce valoarea din dreptul vitezei maxime a urcat pana la 211 kilometri pe ora.

Romeo Ferraris CinquoneRomeo Ferraris Cinquone

Romeo Ferraris Cinquone

Urmatorul pe lista, modelul Romeo Ferraris Cinquone S aduce in centrul atentiei noastre un propulsor turbo de 1.4 litri si mai serios modificat, capabil sa produca undeva in jurul a 210 cai putere si 310 Newton-Metri. Dreptul urmare, cele 5.7 secunde necesare indeplinirii misiunii 0 - 100 km/h si expeditia acului vitezometrului pana la 232 km/h nu ar trebui sa reprezinte o surpriza majora. Sau ar trebui?

Stii ce, nici nu mai conteaza?! Nu de alta, specialistii celebrei companii italienesti de tuning ne-au pregatit o varianta si mai impresionanta de-atat, botezata Cinquone Corsa si caracterizata de urmatoarele numere si performante: 248 cai putere, 330 Newton-Metri, 0 - 100 km/h in 5.5 secunde si "peste 240 de kilometri pe ora". Suna... tare bine, nu-i asa?

Iar asta-i doar inceputul. In ton cu imbunatatirile tehnice operate, baietii de la Romeo Ferraris s-au pus pe "dopat" si aspectul exterior, kitul widebody aplicat caroseriei fiind cel mai elocvent detaliu in acest sens. Alaturi de jantele din aliaj pe 18 inch, bineinteles, meniul vizual continuand cu pielea, alcantara si cusaturile contrastante regasite la nivelul interiorului.

Pentru cei interesati direct de o astfel de jucarie, pretul necesar achizitiei unui singur exemplar variaza intre 47.762 si 69.220 euro - pret care nu include si pachetul optional Leggero, ce propune o serie de schimbari pentru reducerea greutatii pana la 970 de kilograme.

Romeo Ferraris CinquoneRomeo Ferraris Cinquone

Romeo Ferraris Cinquone

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (40) Poze Romeo Ferraris Cinquone
mai multe