Tunerul de casa al marcii BMW a luat la modificat cel mai puternic automobil din gama rivalilor de la Mercedes-Benz. POZE REALE

Tunerul de casa al marcii BMW a luat la modificat cel mai puternic automobil din gama rivalilor de la Mercedes-Benz. POZE REALE
  • Tunerul de casa al marcii BMW a luat la modificat cel mai puternic automobil din gama rivalilor de la Mercedes-Benz
  • Fisa cu specificatii tehnice a modelului pentru care a fost pregatita lansarea primului M8 Gran Coupe include acum 800 CP
Distribuie pe Facebook

Cum arata, mai nou, fisa cu specificatii tehnice a modelului pentru care a fost pregatita lansarea primului M8 Gran Coupe din istorie, ei bine... aflam chiar din randurile de mai jos.

Disponibil la vanzare in compania unei versiuni cu 639 CP si 900 Nm a celebrei motorizari V8 bi-turbo de 3.982 de centimetri cubi, primul AMG GT63 S din istorie ocupa - in prezent, pozitia de lider in topul celor mai potente automobile din gama Mercedes-Benz. In plus, multumita timpului de doar 3.2 secunde necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 100 de kilometri pe ora, respectivul model reprezinta inclusiv cea mai rapida solutie de deplasare oferita la momentul de fata de catre faimosul producator cu sediul in orasul Stuttgart.

Adaugam in meniu si o cutie automata cu noua rapoarte, un sistem inteligent de tractiune integrala, dar si o viteza maxima de 315 km/h, iar concluziile sunt cat se poate de clara: super-fastback-ul cu o caroserie in cinci portiere nu mai are nevoie de niciun fel de imbunatatire sau modificare.

Mercedes GT63 S de la G-Power

Gresit, conform specialistilor legendarei companii de tuning G-Power, care au pregatit trei pachete diferite de performanta pentru primul Mercedes-AMG GT63 S din istorie, inclusiv unul pe nume GP-800. Comercializat in schimbul unei sume de peste 20.000 de euro, meniul in cauza aduce chiar si o noua pereche de turbine in compartimentul motor - de unde si cei 800 CP, plus 1.050 Nm prezenti acum la datorie, ce ar trebui sa se traduca printr-o acceleratie de la 0 la 100 de kilometri pe ora in, de ce nu, mai putin de trei secunde.

Pentru clientii ce nu au nevoie de asemenea valori sau, pur si simplu, nu au de gand sa cheltuiasca atat de multi bani cu modificarea respectivului model din gama producatorului german de automobile, ei bine... lista cu imbunatatiri mai cuprinde si o versiune GP-750, dar si o varianta GP-700.

In primul dintre cele doua cazuri, super-fastback-ul cu o caroserie in cinci portiere ofera 750 CP si 1.000 Nm pentru 8.355 de euro, in timp ce in situatia cu numarul doi se poate discuta despre 700 CP si 950 Nm pentru doar 2.495 de euro. Daca vine vorba, in schimb, despre pretul de vanzare al primul Mercedes-AMG GT63 S din istorie, divizia din Germania percepe 169.527 de euro pe un astfel de exemplare, fara a pune la calcul si eventualele dotari optionale, ce depaseste impreuna costul unui C300 (44.458 de euro).

Mercedes GT63 S de la G-Power

Mercedes GT63 S de la G-Power

Mercedes GT63 S de la G-Power

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (9) Poze Mercedes GT63 S de la G-Power
mai multe