Tuning BMW: Noul Dinan S1 este, de fapt, un M5 F10 cu 675 CP si 873 Nm

  • Cel mai nou proiect Dinan are la baza ultimul BMW M5
  • Tunerul american ofera un total de 675 CP si 873 Nm
  • Modelul bavarez se bucura si de alte imbunatatiri
Distribuie pe Facebook

Chiar daca multi vor fugi cu gandul la micul, dar potentul hot-hatch din Ingolstadt... ei bine, nu, americanii de la Dinan nu s-au apucat inca de modificat Audi-uri. Ba din contra: botezat S1, cel mai nou proiect de tuning al celebrei companii californiene are la baza tot un BMW - un BMW M5 F10, mai exact - si promite valori maxime dintre cele mai impresionante, dupa cum ramane sa aflam si din randurile urmatoare.

Intrat pe piata tuningului inca de acum trei decenii si jumatate, Steve Dinan a vazut si facut multe la viata sa. Printre automobilele care i-au trecut pragul companiei sale din California se numara si modelul BMW M5 F10, cea mai noua generatie a super-sedanului bavarez laudandu-se in urma tratamentului suferit cu un plus considerabil de agresivitate, prezent atat pe plan tehnic, cat si pe plan estetic.

BMW M5 by DinanBMW M5 by Dinan

BMW M5 by Dinan

Chiar daca jantele forjate pe 20 inch si eleronul din carbon destinat portbagajului vor atrage toate privirile celor din jur, cireasa de pe tortul botezat Dinan S1 se "ascunde" in compartimentul motor, acolo unde pachetul de performanta aplicat unitatii V8 bi-turbo de 4.4 litri duce la cresterea valorilor maxime pana la un prag sinonim cu 675 de cai putere si 873 de Newton-Metri. Din pacate, oficialii americani nu s-au grabit sa faca publice si cifrele rezultate, insa nu ar fi de mirare ca primii 100 de kilometri pe ora sa vina acum in mai putin de patru secunde, de exemplu.

Meniul pregatit de Steve Dinan si compania se incheie in cele din urma cu imbunatatirile aduse suspensiei sport, noul BMW M5 S1 promitand sa fie in curbe la fel de vioi precum este in linie dreapta. Pana cand vom afla daca cele spuse de tunerul californian sunt sau nu adevarate, precizam ca pretul modificarilor se ridica la suma de 21.250 de dolari - sau, daca vrei, la ceva mai mult de 25% din costul unui exemplar nou-nout.

Pentru cei interesati de o detaliere a celor 21.250 de dolari, aceasta arata in felul urmator: 9.747 dolari pentru cresterea de putere, 6.450 dolari pentru setul de jante, 3.511 dolari pentru suspensie, respectiv 1.542 dolari in accesorii vizuale - precum oglinzile laterale si eleronul portbagajului realizate din fibra de carbon, respectiv pedalierul din aluminiu.

BMW M5 by DinanBMW M5 by DinanBMW M5 by Dinan

BMW M5 by Dinan

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (18) Poze BMW M5 by Dinan
mai multe