Tuning BMW: Romeo Ferraris modifica noul 1 M Coupe

Tuning BMW: Romeo Ferraris modifica noul 1 M Coupe
Sa modifici recent-lansatul BMW Seria 1 M Coupe poate parea, cel putin pentru unii dintre noi, un lucru absolut inutil. Apoi, ar mai fi si acea categorie pentru care un plus de putere este intotdeauna binevenit. Mai ales cand motorul ascuns sub capota demonstreaza un potential urias de tuning.
Distribuie pe Facebook
Asa cum probabil cunoaste deja intreaga lume, noul BMW Seria 1 M Coupe se bucura de serviciile indelung-aclamatului motor N54. Mai exact, coupe-ul bavarez de performanta ascunde sub capota de un propulsor in sase cilindri, cu o capacitate de trei litri, care, cu ajutorul a doua turbine uriase, livreaza celui aflat la volan undeva in jurul a 340 cai putere si 450 Nm.

Combina asta cu o transmisie manuala in sase trepte, un sistem de tractiune spate si o greutate ce coboara sub 1.600 de kilograme, iar rezultatul final este de-a dreptul impresionant: pe langa nepretuita placere a condusului, recent-lansatul BMW Seria 1 M Coupe promite si o acceleratie de la 0 la 100 km/h in doar 4.9 secunde, plus deja-celebra limitare a vitezei maxime la 250 km/h.

Tuning BMW: Romeo Ferraris modifica noul 1 M Coupe

Dar iata ca este loc si de mai bine. Multumita unui pachet de tuning dezvoltat de compania italiana Romeo Ferraris - pachet ce include (si) o unitate de control optimizata, coupe-ul bavarez de performanta se bucura acum de prezenta a nu mai putin de 392 cai putere si 523 Nm - un plus de 52 CP si 73 Nm comparativ cu versiunea standard.

Drept urmare, acceleratia de la 0 la 100 km/h coboara pana la pragul celor 4.5 secunde, in timp ce viteza maxima urca pana la 295 km/h. Nu-i rau... nu-i rau deloc; mai ales daca tinem cont si de pretul kitului de performanta - 850 euro, cu TVA inclus.

Tuning BMW: Romeo Ferraris modifica noul 1 M Coupe

Distribuie pe Facebook
mai multe