Tuning Maserati: Noul Quattroporte primeste 605 CP pentru lupta cu germanii

  • Primul tuning pentru ultimul Quattroporte vine de la Novitec Tridente
  • Oferta germanilor impresioneaza prin cei 605 CP destinati motorizarii V8
  • Clientii au la dispozitie si alte imbunatatiri de ordin tehnic, plus estetic
Distribuie pe Facebook

In ciuda faptului ca poarta cu mandrie logo-ul Maserati, un brand cu o bogata istorie in lumea sporturilor cu motor, modelul Quattroporte nu a reusit niciodata sa se ridice la nivelul competitiei germane atunci cand a venit vorba de performantele livrate. Situatia este insa pe cale sa se schimbe odata cu introducerea noii generatii, care ofera in versiunea de top un V8 twin-turbo mult mai usor de stors de cai putere.

Sa o luam totusi cu inceputul si sa reamintim cele mai importante detalii ale ultimului Maserati Quattroporte. Dezvaluita in premiera mondiala cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din primavara anului trecut, alternativa producatorului italian de automobile la formatiunea germana ce cuprinda modelele Audi A8, BMW Seria 7, Mercedes S-Class si chiar Porsche Panamera este oferita actualmente in trei versiuni diferite de motorizare, dintre care doua pe benzina si una pe motorina.

Asa cum era de asteptat, cei mai putini cai putere ii revin celei din urma variante, V6-le turbo de trei litri prezent in compartimentul motor punand la dispozitia celui aflat la volan doar 275 CP. Asta inainte de a primi tratamentul Novitec Tridente, tratament ce promite sa creasca valorile maxime inscrise in cadrul fisei cu specificatii tehnice pana la 322 de cai putere, respectiv 680 de Newton-Metri.

Maserati Quattroporte by Novitec Tridente

Maserati Quattroporte by Novitec Tridente

Cum un Maserati diesel, fie el si Quattroporte, reprezinta inca o ciudatie a industriei auto, ne indreptam rapid atentia catre optiunea S si al sau propulsor V6 turbo tot de trei litri, dar cu 410 CP prezenti la datorie. In cazul de fata, cifrele si numerele rezultate sunt mult mai imbucuratoare, lista cu picanterii magice incluzand - asta daca adaugam in meniu si sistemul de tractiune integrala disponibil in mod optional - 476 cai putere, 640 Newton-Metri si 4.5 secunde (pentru acceleratia de la 0 la 100 km/h).

Echipat cu un V8 twin-turbo de 3.8 litri si 530 CP, modelul GTS ar trebui sa concureze cu granzii Audi S8 si Porsche Panamera Turbo, insa cele 4.7 secunde necesare realizarii acceleratiei de la 4.7 secunde pozitioneaza super-limuzina din Modena intr-un cu totul alt segment atunci cand vine vorba de performante. Solutia salvatoare vine si de-aceasta data de la Novitec Tridente, modificarile operate sub capota fiind sinonime cu un total de 605 cai putere si 820 Newton-Metri - indeajuns pentru ca primii 100 kilometri pe ora sa vina acum dupa numai 4.4 secunde.

Iar vestile bune nu se opresc aici, pachetul cu imbunatatiri continuand cu kitul aerodinamic realizat din fibra de carbon si jantele pe 22 inch care, impreuna cu albastrul mat de la nivelul caroseriei si suspensia coilover proaspat instalata, fac din proiectul companiei germane un automobil la fel de placut de privit pe cat este de condus si, cel mai probabil, ascultat.

Maserati Quattroporte by Novitec Tridente

Maserati Quattroporte by Novitec Tridente

Maserati Quattroporte by Novitec Tridente

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (14) Poze Maserati Quattroporte by Novitec Tridente
mai multe