Tuning Porsche: SpeedART prezinta noi bunatati pentru vechiul 911 Turbo

Tuning Porsche: SpeedART prezinta noi bunatati pentru vechiul 911 Turbo
  • SpeedART modifica generatia 997 a legendarului 911 Turbo
  • Programul de tuning include modificari tehnice si estetice
  • Pana la 600 CP si 800 Nm dezvolta acum supercarul german
Trimite unui prieten

Noul Porsche 911 Turbo se pregateste sa invadeze showroom-urile constructorului german de pe intreg mapamondul insa, pana atunci, generatia 997 a legendarului supercar din Stuttgart revine in prim plan.

Pentru cei care inca mai ascund prin garaj un exemplar al modelului Porsche 997 Turbo - si, bineinteles, pentru cei care vor pune pana pe unul odata ce oferta va exploda datorita aparitiei generatiei 991, specialistii din cadrul companiei SpeedART ofera un nou set de modificari, modificari ce promit sa aduca un plus pe mai toate planurile - atat cel vizual, cat si cel tehnic.

Porsche 911 Turbo by SpeedARTPorsche 911 Turbo by SpeedART

Porsche 911 Turbo by SpeedART

Intr-o alta ordine de idei, in urma tratamentului suferit, vechiul Porsche 997 Turbo se remarca acum prin numeroase insertii de fibra de carbon, insertii de fibra de carbon ce se regasesc, in diferite culori, atat la interior, cat si la exterior. De asemenea, tot la nivelul interiorului mai regasim si cateva accente de alcantara, combinatia dintre negru si rosu reprezentand insa de departe atractie principala.

In ceea ce priveste aspectul exterior, pe langa insertiile de carbon deja mentionate ne mai lovim si de un kit aerodinamic restilizat, unde predomina prizele uriase de aer . Totusi, acest lucru nu inseamna neaparat ca noile spoilere fata si spate vor trece neobservate, acelasi lucru urmand a fi valabil si pentru pragurile laterale proeminente, eleronul de dimensiuni generoase, jantele forjate cu dimensiuni de pana la 20 de inci sau chiar usile cu deschidere verticala.

Porsche 911 Turbo by SpeedART

Porsche 911 Turbo by SpeedARTPorsche 911 Turbo by SpeedART

Referitor la aspectul tehnic, este asteptat ca majoritatea privirilor sa zboare catre impresionantul sistem de franare insa, fie acum vorba intre noi, cea mai noua creatie a germanilor de la SpeedART nu duce nici lipsa unei suspensii sport care, la nevoie, poate ridica garda la sol a supercarului german. In plus, la fel de important de precizat, nu a scapat neatins nici elementul regasiy in compartimentul motor, 3.8-ul twin-turbo prezent la datorie venind la pachet, in urma imbunatatirilor suferite, cu un total de 600 cai putere si 800 Newton-Metri.

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (28) Poze Porsche 911 Turbo by SpeedART