Un BMW M5 unic, de la Prior Design: Widebody, jante pe 22 inci si alte bunatati
- Germanii de la Prior Design au un nou BMW M5 F10 cu care sa se laude
- Masina bavareza s-a ales cu modificari exterioare dintre cele mai radicale
- Nici propulsorul V8 bi-turbo nu a scapat neatins, acesta primind un nou ECU
Aceasta nu este chiar prima oara cand cei de la Prior Design se pun pe modificat BMW-ul M5 F10. Si, dupa cum ii stim pe specialistii germani, nu va fi nici ultima. Pana la noi idei insa, avem un exemplar galben-albastrui de care trebuie sa ne ocupam.
Ca orice alt pasionat de automobile, este aproape imposibil sa nu stii cum arata un BMW M5 F10. Tocmai de aceea, nu ar trebui sa te surprinda atunci cand vom preciza ca, comparativ cu versiunea standard ce te intampina in showroom-urile producatorului bavarez de automobile, proiectul celor de la Prior Design pare desprins direct din filmele cu motorsport.
Motivul pentru care spunem acest lucru? Modul in care au fost latite aripile fata si spate, pana la limita ridicolului, ne duce cu gandul fix la Campionatul German de Turisme. Nici prelungirile din fibra de carbon atasate atat partii frontale, cat si segmentului posterior nu sunt mai cumintit, ecuatia fiind definitivata de flaps-urile spoilerului, respectiv eleronul portbagajului - si ele tot din fibra de carbon realizate.
Despre interior... nu sunt prea multe de spus. Cu exceptia ca fotografiile care surprind acest aspect lipsesc cu desavarsire din peisaj. Drept urmare, tinem sa revenim la lista cu imbunatatiri exterioare si sa o completam cu jantele aurii pe 22 inch, ce contrasteaza albastrul mat al caroseriei. Din fericire pentru cei cu astfel de preocupari, problema unei garzi la sol prea inalte nici nu se poate pune. Ba din contra...
Acum, daca vine vorba despre meniul tehnic, singura informatie disponibila despre acest BMW M5 F10 faca referire la o simpla optimizare a unitatii de control. Nu stim, din pacate, si valorile maxime rezultate in urma tratamentului in cauza, astfel ca nu putem decat readuce aminte ca modelul standard vine la pachet alaturi de o motorizare V8 bi-turbo de 4.4 litri, cu 560 cai putere si 680 Newton-Metri.
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Dacia duster 1500 2017 400 Lei Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Vw touran diesel 2011 5790 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Renault megane 16v 2006 2000 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 €
- Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Opel corsa 1.2i 2003 599 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €