Un Ferrari 458 Italia a fost ucis cu cruzime pentru ca acest Mansory Siracusa sa existe

Un Ferrari 458 Italia a fost ucis cu cruzime pentru ca acest Mansory Siracusa sa existe
Dupa deloc-aspectuosul Cormeum, model ce ar putea fi catalogat cu usurinta drept cel mai dezgustator Mercedes SLS AMG din istorie, germanii de la Mansory ne iau din nou cu asalt campul vizual. Inainte de a privi insa teribilul Siracusa, este intens recomandat sa apelezi la serviciile unei perechi de ochelari de soare.
Distribuie pe Facebook

Botezat dupa un oras din Sicilia, care cu siguranta arata mai bine decat ultima creatie a tunerului bavarez, noul Mansory Siracusa reprezinta o adevarata mina de fibra de carbon stropita pe alaturi cu ceea ce ai putea numi urina radioactiva, de origine extraterestra. Desigur, este aproape imposibil sa ne plangem de partea tehnica - nu de alta, dar supercarul italian se lauda acum cu 20 cai putere in plus si 70 kilograme in minus - insa aspectul exterior pare preluat dintr-un film horror.

Un Ferrari 458 Italia a fost ucis cu cruzime pentru ca acest Mansory Siracusa sa existe

Chiar daca noile componente realizate din fibra de carbon ajuta din plin la acceleratia de la 0 la 100 km/h in doar 3.2 secunde si la atingerea unei viteze maxime de 330 km/h, acestea te oripileaza in acelasi timp cu formele lor groaznice. Doar uita-te la partea frontala - nasul este gata sa-ti scoata ochii, mai mult la propriu decat la figurat, iar gurile de aer din spoiler sunt capabile sa inghita si oameni, nu doar tone de aer pentru racirea motorului. Nici in partea din spate lucrurile nu stau mai bine, pana si geamul ce-ti oferea altadata o panorama superba asupra propulsorului in opt cilindri fiind inlocuit cu niste grile ciudate. Cel mai probabil, aerodinamica a fost imbunatatita, insa un superb Ferrari 458 Italia a fost ucis cu cruzime pentru ca acest Mansory Siracusa sa existe.

Un Ferrari 458 Italia a fost ucis cu cruzime pentru ca acest Mansory Siracusa sa existe

Jantele cu prindere centrala (20 inci pe fata, 21 inci pe spate) si suspensia mai joasa cu aproximativ 20 milimetri incheie lista cu modificari exterioare, cockpit-ul supercarului italian beneficiind de asemenea de o gama variata de accesorii - insertii de piele, accente de fibra de carbon, cusaturi contrastante, volan sport si pedale din aluminiu.

Distribuie pe Facebook
mai multe