Un Mitsubishi Evo VIII de ... 1400 CP

Un Mitsubishi Evo VIII de ... 1400 CP
Bestieeee si nu alta. Ce este?!? Un Mitsubishi EVO VIII, cu o inima de-a dreptul… uriasa (si la propriu si la figurat)… Cat? 1400 CP si un cuplu de 2979 Nm . Tentant? Cred si eu…
Distribuie pe Facebook

Desigur, toate acestea sunt rezultatul a peste doi ani de zile de munca si a sumelor de bani cu multe zerouri investite in acest proiect.

 

Un Mitsubishi Evo VIII de ... 1400 CP


Monstrul este propulsat de un motor de 2.0L, modificat de Magnus Motorsport, propulsat pe methanol, compus din axe cu came JR Motorsports, biele, arbore cotit, pistoane de mare compresie, pompa de ulei, corp admisie Race Dual Rail, toate de la Magnus, turbina Garrett GT, blow-off valve si wastegate TiAL, opt injectoare de 2200cc, pompa de combustibil Aeromotive, toate acestea fiind controlate cu ajutorul unui ECU Motec M880 si soft Magnus.


Un Mitsubishi Evo VIII de ... 1400 CP


Un Mitsubishi Evo VIII de ... 1400 CP

 

Insa masina nu are ochi pentru strazi, decat pentru piste si curse de drag.  Tocmai de aceea s-a recurs la intarirea caroseriei, a sasiului si a trenului de rulare. O parte din accesoriile originale au fost inlocuite cu altele din carbon, ambreiajul este de la Tilton, transmisia este custom, full secventiala, suspensiile de tip coilovers sunt Exe-TC iar parasuta este Simpson. Da, parasuta.


Un Mitsubishi Evo VIII de ... 1400 CP

Un Mitsubishi Evo VIII de ... 1400 CP

Un Mitsubishi Evo VIII de ... 1400 CP

 

Bine, nu este cazul sa mai spun ca acest EVO nu vede decat pista in fata sa, deoarece masina este construita strict pentru cursele de drag. Dar la cum arata, credem si noi…



Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (19) Poze Un EVO 8 de 1400 CP
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 17 Decembrie 2009