Volkswagen EOS / Scirocco Stance by Keisuke. Albastru la pamant.

  • Volkswagen EOS s-a pus in vanzare in anul 2006
  • Suspensia pneumatica pe aer a fost folosita pe masini inca din anii '50
  • Curentul Stance se refera la masini curate, cu garda la sol extrem de mica
Distribuie pe Facebook

Cei de la StanceNation au mai prezentat o masina modificata cu mult bun gust si extrem de interesanta. E vorba de un Volkswagen EOS, masina decapotabila a germanilor, care a primit din partea posesorului sau din Japonia, Keisuke, o serie de modificari cu care nu ne-ar fi rusine sa ne etalam pe strazi. Nu-i asa?

Volkswagen EOS este printre automobilele care "risca" cel mai des sa devina modificate, din randul celor decapotabile. Pe vremea cand Volkswagen Golf a facut o pauza de la varianta decapotabila timp de vreo 3 generatii, Volkswagen a decis ca trebuie sa ofere lumii si un cabrio. Asa ca in 2006 a luat nastere EOS, o masina cu 4 locuri si plafon rabatabil rigid.

Peste mari si tari, in celalalt capat al pamantului, locuieste Keisuke Tachi, un japonez mandru posesor de masina europeana. In tara in care se conduce cu volanul pe dreapta, masinile europene nu sunt foarte intalnite, dar se pare ca reusesc sa prinda teren. Ba mai mult, japonezii, experti in tuning si mai ales drifting, incep sa deprinda stylingul exterior dupa curentul european Stance.

Volkswagen EOS by Keisuke

EOS-ul lui Keisuke este o masina curata, cu forme simple si accesorii elegante, un exterior uniform si un interior complet refacut. Cea mai vizibila modificare a masinii este convertirea partii frontale la Scirocco. De fapt, posesorul a cumparat toate piesele necesare ca masina sa fie una unica, cu fata modelului Coupe al aceleiasi marci. Faruri, aripi, bara si grila, toate sunt acum de Scirocco. O metoda inedita si extrem de reusita de a face dintr-un EOS o masina mai agresiva.

Tot la exterior mai gasim jante Watercooled Industries CC10 de 18 inch cu o latime de 9,5 si un offset de +35 incaltate cu pneuri 225/35/ZR18 marca Marangoni Mythos. Culoarea jantelor se asorteaza de minune cu vopseaua caroseriei, dar mai ales cu interiorul. In plus, impreuna cu suspensia AirRunner pe aer, atunci cand garda la sol este coborata, masina pare pur si simplu divina. Rotile intra la locul lor iar forma exterioara te lasa cu gura cascata.

Volkswagen EOS by KeisukeVolkswagen EOS by KeisukeVolkswagen EOS by Keisuke

Insa dincolo de exterior, de jante si de noul "machiaj" marca Scirocco, masina lui Keisuke are un interior demential, de concurs, de spectacol, cum vreti sa-i spuneti. Atelierul Fat-Moon din Japonia este responsabil pentru aceasta opera de arta in materie textila. Tapiteria scaunelor este acum in stil vechi, cu finisare in romb, asa cum aveau candva masinile de curse, iar bordul si ornamentele sunt in aceeasi culoare turcoaz strident ca si rotile. In plus, chiar si parbrizul are o folie speciala cu tenta albastruie care sa-ti dea impresia ca vezi in aceeasi culoare.

Volkswagen EOS by KeisukeVolkswagen EOS by Keisuke

Orice ati spune, e clar ca acest EOS este o masina reusita. Care ar castiga oricand, la orice ora, orice show de tuning si styling din Romania sau Europa. Chiar daca pe partea de motor are numai o evacuare de titan montata central, partea de exterior ne dovedeste ca se poate obtine un rezultat fantastic doar cu cateva elemente, iar interiorul ne lasa cu gura cascata de tot. Asa da!

Volkswagen EOS by KeisukeVolkswagen EOS by Keisuke

Volkswagen EOS by Keisuke

Volkswagen EOS by Keisuke

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze Volkswagen EOS by Keisuke
mai multe