We LOVE monsters: Skyline R34

We LOVE monsters: Skyline R34
Formula Drift Malaezia aduce cu sine un concurent neinfricat al sezonului 2009: Nissan Skyline R34 Super GT Style. De fapt, analizand lucrurile mai bine, nici nu ne mira - asiaticii sunt experti in 'datul de-a latul', iar cu cat mai puternica e masina ... cu atat spectacolul e mai mare!
Distribuie pe Facebook

Monstrul este, mai exact, un Nissan Skyline R34 GT-T  negru mat, inspirat din designul JGTC, cu un bodykit complet customizat. Adica, nu prea il gasesti de cumparat la orice colt de strada. Eventual, daca esti norocos, echipa de la Monster Garage te va ajuta sa gasesti ceva frumos pentru masina ta, dar un al doilea astfel de Nissan nu va mai exista vreodata.

We LOVE monsters: Skyline R34


Bodykitul wide este in stilul GT500. Inclusa in peisaj este si capota cu prize de aer, aripile GT, farurile si difuzorul spate. Potrivit mecanicului care s-a ocupat de partea tehnica, proprietarul acestei bijuterii a scos din buzunar mai bine de 36.000$ DOAR pentru a modifica motorul.

We LOVE monsters: Skyline R34


Mai exact, sub capota se gaseste un motor RB26DETT a carui capacitate a urcat pana la 2700cc. Puterea? 700 CP si 800 NM. Viteza urca de la 0 la 100 km/h in doar 5 secunde pana la un nivel maxim de 320. Destul de impresionant, nu?

We LOVE monsters: Skyline R34


Initial montat pe masina, ECU-ul a fost inlocuit cu Apexi Power FC, iar ambreiajul a fost upgradat la unul cu placa dubla de la OS Giken. Dar asta nu e totul. Skyline-ul a fost dotat si cu un turbocharger GREDDY T88-33D modificat intr-un 34D. Galeria de evacuare este tot GREDDY, insa cat priveste wastegate-ul proprietarul s-a orientat catre Trust 44mm.

We LOVE monsters: Skyline R34


Ca sa intareasca componentele interne, proprietarul a optat integral pentru HKS.  Masina are pistoane forjate HKS de 87mm cuplate cu biele forjate HKS, iar in ceea ce priveste chiulasa, avem  de-a face cu axe HKS stage 2 (264x2), pinioanele axelor HKS si arcuri supape stage 2 HKS.

We LOVE monsters: Skyline R34

Pentru a rezista la nivele mari de caldura si "stres" s-a folosit o garnitura de chiulasa metalica HKS, iar pentru admisie si evacuare s-au folosit de asemenea garnituri metalice HKS. Continuand trendul HKS, proprietarul s-a orientat si catre un intercooler HKS GT Specced pentru a raci aerul din admisie. In plus, folosind un diferential full lock limited slip Tomei 4:3:2, masina a fost dotata cu o suspensie reglabila Titan.

We LOVE monsters: Skyline R34



La interior avem de-a face cu un rollcage Cusco in 6 puncte si scaune scoica reglabile RaceCraft. Mai mult de atat, tot la interior se gaseste bordul customizat in care au fost integrate ceasurile de boost, unitate de control, temperatura - toate Defi, turbo timer Pivot si alte maruntisuri gen schimbator Momo si  volan  Elevo.

We LOVE monsters: Skyline R34

Impactul vizual e maxim si, chiar daca masina nu e pe placul tuturor, este dovada clara ca ... exista monstrii pe sosele. Dar ii iubim.

We LOVE monsters: Skyline R34

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (13) Poze We LOVE monsters: Nissan Skyline R34
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 26 Martie 2010