Dunlop in centrul atentiei, odata cu startul in a doua jumatate a competitiei MXGP din Suedia
A doua jumatate a Campionatului Mondial de Motocross FIM 2012 incepe pe 1 iulie in Uddevalla, Suedia, cu Gautier Paulin conducand cu mandrie provocarea Dunlop.
Alergand in prima sa campanie 100% MX1, francezul a fost pana acum revelatia sezonului- parteneriatul dintre Paulin, Kawasaki Racing si Dunlop realizand cele mai rapide tururi de pista, victorii, podiumuri si o victorie de ansamblu.
In plus, fata de cele trei clasari ale sale pe podium, Paulin a concurat pe orice tip de teren - acumuland patru podiumuri in trei ocazii si terminand o singura data in afara top 5 la general, dupa o problema tehnica aparuta la etapa din Mexic.
Metaforic vorbind, fluierul reprizei a doua a sezonului 2012 s-a auzit dupa etapa belgiana de GP, etapa a opta din totalul celor 16, care a avut loc pe un circuit nou construit in satul Ardennes din Bastogne.
Paulin a obtinut in ultimele 3 etape din prima jumatate podium in Franta (locul 3) si Portugalia (locul 2). Sperantele de a ajunge pe primul loc au fost prezente pana in ultima secunda, dar o cazatura rapida in a doua cursa l-au clasat al cincilea in finalul etapei.
"Am avut un sentiment bun in prima cursa, am controlat cursa si ultimul meu tur a fost cel mai rapid. Al doilea start nu a mai fost asa de bun si apoi am facut o serie de greseli. Nu m-am simtit atat de confortabil, asa ca nu mi-am mai asumat niciun risc" a spus Paulin.
Paulin ramane al patrulea in clasamentul general, la o distanta de doar 9 puncte de locul al doilea.
La trei pozitii in spatele lui este colegul sau de echipa, Xavier Boog, care a obtinut o victorie in Brazilia si a castigat puncte in toate cele 16 curse de pana acum. Boog, la doar un punct de locul 6 si la 26 de puncte de locul 5, a declarat: "Nu sunt atat de departe de a cincea pozitie in clasament, dar nu-mi mai pot permite sa incep prost."
Starurile Honda tinute pe loc de accidentari
Cele 8 etape din prima jumatate au fost o experienta dureroasa pentru echipa Honda World Motocross, formata din Evgeny Bobryshev si Rui Goncalves, care au suferit numeroase accidentari in decursul carierei lor.
Bobryshev, castigatorul marelui premiu din 2011 care alearga pe anvelope Dunlop, a venit la Bastogne, avand o rana la piept din Portugalia, dar a intrat in vacanta de vara cu optimism dupa clasarea in top 5 din ultima cursa.
"M-am simtit bine ocupand pozitia a cincea si sunt multumit. Pieptul meu nu este inca refacut, dar nu vreau sa iau pastile, pentru ca imi afecteaza perspicacitatea. Pot sa controlez durerea, dar acest lucru nu face munca mai usoara", a spus Bobryshev.
Nici Goncalves nu poate avansa din cauza accidentarilor, ultimele constand in ruperea costelor intr-o sambata ploioasa la Bastogne (soldata cu anularea calificarilor pentru a proteja pista).
Totusi Goncalves a obtinut puncte in ambele intreceri moto de duminica, mentinandu-si locul in primii zece in campionat.
"Chiar cand am inceput sa ma simt in forma, am avut o alta accidentare. Este greu atat mental, cat si fizic si nu pot sa astept sa fiu in stare sa alerg la potentialul meu maxim. Ranile nu sunt suficiente ca sa ma scoata afara din cursa, dar ele ma impiedica sa pot participa" a marturisit Goncalves.
La Uddevalla
Un loc traditional in calendarul Campionatului Mondial de Motocross, Uddevalla este recunoscuta imediat prin stanca uriasa cu vedere la circuit, care actioneaza ca o tribuna naturala pentru spectatori.
Desenul compact al pistei este falcat pe de o parte de stanca si pe cealalta parte de padure, in timp ce suprafata de concurs contine un amestec complicat de nisip plasat pe o baza foarte aglomerata.
Circuitul este situat pe coasta de vest a Suediei, la 100 km la nord de Gothenburg.
Citat Dunlop - Eddy Seel, coordonatorul cursei Dunlop MX:
"Dupa o etapa GP de casa pentru mine si dupa o pauza de doua saptamani, este timpul sa plec iar in calatorie, de data aceasta in Suedia. Anul trecut am avut o etapa de GP grozava acolo, cu Bobby pe locul II. Astept cu foarte mare nerabdare aceasta cursa in care pista ii satisface pe piloti si stiu ca anvelopele noastre se vor prezenta foarte bine. Sa speram ca vom vedea sapca galbena din nou pe podium ca anul trecut, in Udevalla!"
Alergand in prima sa campanie 100% MX1, francezul a fost pana acum revelatia sezonului- parteneriatul dintre Paulin, Kawasaki Racing si Dunlop realizand cele mai rapide tururi de pista, victorii, podiumuri si o victorie de ansamblu.
In plus, fata de cele trei clasari ale sale pe podium, Paulin a concurat pe orice tip de teren - acumuland patru podiumuri in trei ocazii si terminand o singura data in afara top 5 la general, dupa o problema tehnica aparuta la etapa din Mexic.
Metaforic vorbind, fluierul reprizei a doua a sezonului 2012 s-a auzit dupa etapa belgiana de GP, etapa a opta din totalul celor 16, care a avut loc pe un circuit nou construit in satul Ardennes din Bastogne.
Paulin a obtinut in ultimele 3 etape din prima jumatate podium in Franta (locul 3) si Portugalia (locul 2). Sperantele de a ajunge pe primul loc au fost prezente pana in ultima secunda, dar o cazatura rapida in a doua cursa l-au clasat al cincilea in finalul etapei.
"Am avut un sentiment bun in prima cursa, am controlat cursa si ultimul meu tur a fost cel mai rapid. Al doilea start nu a mai fost asa de bun si apoi am facut o serie de greseli. Nu m-am simtit atat de confortabil, asa ca nu mi-am mai asumat niciun risc" a spus Paulin.
Paulin ramane al patrulea in clasamentul general, la o distanta de doar 9 puncte de locul al doilea.
La trei pozitii in spatele lui este colegul sau de echipa, Xavier Boog, care a obtinut o victorie in Brazilia si a castigat puncte in toate cele 16 curse de pana acum. Boog, la doar un punct de locul 6 si la 26 de puncte de locul 5, a declarat: "Nu sunt atat de departe de a cincea pozitie in clasament, dar nu-mi mai pot permite sa incep prost."
Starurile Honda tinute pe loc de accidentari
Cele 8 etape din prima jumatate au fost o experienta dureroasa pentru echipa Honda World Motocross, formata din Evgeny Bobryshev si Rui Goncalves, care au suferit numeroase accidentari in decursul carierei lor.
Bobryshev, castigatorul marelui premiu din 2011 care alearga pe anvelope Dunlop, a venit la Bastogne, avand o rana la piept din Portugalia, dar a intrat in vacanta de vara cu optimism dupa clasarea in top 5 din ultima cursa.
"M-am simtit bine ocupand pozitia a cincea si sunt multumit. Pieptul meu nu este inca refacut, dar nu vreau sa iau pastile, pentru ca imi afecteaza perspicacitatea. Pot sa controlez durerea, dar acest lucru nu face munca mai usoara", a spus Bobryshev.
Nici Goncalves nu poate avansa din cauza accidentarilor, ultimele constand in ruperea costelor intr-o sambata ploioasa la Bastogne (soldata cu anularea calificarilor pentru a proteja pista).
Totusi Goncalves a obtinut puncte in ambele intreceri moto de duminica, mentinandu-si locul in primii zece in campionat.
"Chiar cand am inceput sa ma simt in forma, am avut o alta accidentare. Este greu atat mental, cat si fizic si nu pot sa astept sa fiu in stare sa alerg la potentialul meu maxim. Ranile nu sunt suficiente ca sa ma scoata afara din cursa, dar ele ma impiedica sa pot participa" a marturisit Goncalves.
La Uddevalla
Un loc traditional in calendarul Campionatului Mondial de Motocross, Uddevalla este recunoscuta imediat prin stanca uriasa cu vedere la circuit, care actioneaza ca o tribuna naturala pentru spectatori.
Desenul compact al pistei este falcat pe de o parte de stanca si pe cealalta parte de padure, in timp ce suprafata de concurs contine un amestec complicat de nisip plasat pe o baza foarte aglomerata.
Circuitul este situat pe coasta de vest a Suediei, la 100 km la nord de Gothenburg.
Citat Dunlop - Eddy Seel, coordonatorul cursei Dunlop MX:
"Dupa o etapa GP de casa pentru mine si dupa o pauza de doua saptamani, este timpul sa plec iar in calatorie, de data aceasta in Suedia. Anul trecut am avut o etapa de GP grozava acolo, cu Bobby pe locul II. Astept cu foarte mare nerabdare aceasta cursa in care pista ii satisface pe piloti si stiu ca anvelopele noastre se vor prezenta foarte bine. Sa speram ca vom vedea sapca galbena din nou pe podium ca anul trecut, in Udevalla!"
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Renault megane 16v 2006 2000 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Kia carens euro 5b 2015 8350 € Skoda octavia 2 vrs extra dotari laurin&klement 1.6 mpi gpl... 7500 €
- Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Mercedes citan 2016,clima 2016 7500 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 €
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Vw touran diesel 2011 5790 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
PieseAuto.ro
Nu mai coboara geamurile: probleme cu macaraua de geam si rezolvarea lor
StiriPeSurse.ro
Situația economică a României, discutată la Washington: 'Consolidarea fiscală', pe lista măsurilor...
PieseAuto.ro
Pastile solubile in loc de lichid pentru parbriz: sunt bune de ceva?
mai multe
Publicat în categoria: Moto
DATA PUBLICĂRII: 2 Iulie 2012