Mai sunt doar 2 zile pana la startul celui mai dificil raliu hard enduro din lume
Red Bull Romaniacs 2010 debuteaza sambata 26 iunie, la ora 14.00, cand pe B-dul. Coposu din centrul Sibiului se va concura la Prolog. Cel mai dificil raliu hard enduro din lume va continua duminica, cu prima zi in munti si se va termina in Piata Mica din Sibiu miercuri, 30 iunie.
169 de rideri s-au inscris la cea de saptea editie a Red Bull Romaniacs. Si pentru ca in fiecare an ne-am propus sa aducem o serie de noutati, in 2010 raliul s-a imbogatit cu doua noi clase. Astfel, din acest an pe langa clasele Pro, Expert Single, Expert Team si Hobby avem si clasa Trial si Hobby Single. La clasa Trial sunt inclusi pilotii care, pe motociclete de trial, vor parcurge traseul clasei Pro, unde concurentii folosesc motociclete de enduro. Dupa ce de-a lungul editiilor precedente multor concurenti le era greu sa isi gaseasca coechipieri, din 2010 si cei de la Hobby pot concura intr-o categorie single. Printre riderii inscrisi in acest an sunt piloti din Marea Britanie, Africa de Sud, Austria, Germania, Italia, Spania, Suedia, Canada, Polonia, Noua Zeelanda, Cehia, Ungaria, Scotia, Estonia, Franta, Elvetia, Norvegia, Lituania, Belgia, Grecia, Slovacia, Romania, Turcia, insa cea mai exotica prezenta este cea a pilotului peruan Felipe Rios (Hobby Single).
Editia in care concurentii vor avea in medie, in functie de clasa, intre 100 si 200 de km de traseu in zilele din munti va debuta, pentru rideri, pe 25 iunie cand au loc verificarile administrative si tehnice. Pe 26 iunie se da startul oficial in
raliu o data cu sesiunea de calificari pentru Prolog programata incepand cu ora 09.00. La ora 14.00 pe B-dul Coposu din centrul Sibiului vor rasuna motocicletele riderilor calificati pentru Prolog. De la fiecare clasa pentru Prolog se califica
primii 16 piloti, iar timpul obtinut este luat in calcul pentru stabilirea ordinii de start de duminica 27 iunie.
Ca si anul trecut, in 2010 se va merge prin Muntii Cindrel, Lotrioara si Parang, iar prima zi de hard enduro este duminica, cand se va ajunge in Cindrel. Spectatorii au cateva puncte extrem de interesante unde pot vedea de ce se spune ca daca ai ajuns la finisul Red Bull Romaniacs, mai ales la clasa Pro, ti-ai depasit limitele. Una din locatii este pe Valea Santa, nu departe de cabana Curmatura, unde se ajunge urcand din Sibiu catre Paltinis. Cel mai interesant si usor accesibil pentru public este punctul de finish al primei zile, urcarea de pe dealul Gusterita, aflat in imediata vecinatate a Sibiului. Luni, 28 iunie, riderii vor parasi Sibiul pentru a se indrepta catre Petrosani, urmand sa revina in orasul enduro-ului extrem marti 29 iunie. Ultima zi, miercuri 30 iunie, are programate pentru spectatori cateva puncte
extrem de interesante pe Valea Oltului, unul dintre ele fiind cel din apropierea manastirii Turnul Rosu.
Asa cum a inceput, raliul se va incheia in oras, doar ca de aceasta data se va merge in centrul istoric al Sibiului. In Piata Mica, la Podul Minciunilor vor ajunge cei care au rezistat la sutele de kilometri de hard enduro. Finish-ul raliului este
programat in jurul orei 12.00.
Taddy Blazusiak, debutant cu renume la Red Bull Romaniacs
Dupa ce a supus de 4 ori muntele de fier castigand Erzberg Rodeo, Taddy Balzusiak vine la Red Bull Romaniacs sa isi masoare fortele in Carpati. Polonezul, care va concura la clasa Pro, are adversari seriosi in perosana unor rideri cu mult mai multa experienta in muntii din Romania, cum ar fi Andreas Lettenbichler - castigatorul de anul trecut, Darryl Curtis, care a participat la trei editii ale Red Bull Romaniacs, Chris Birch - locul 2 in 2009, sau Graham Jarvis, castigatorul din 2008.
Romanii din editia 2010
La clasa Pro participa si pilotul roman Mani Gyenes care, dupa ce anul trecut din cauza unei accidentari a fost nevoit sa concureze la Expert Single ocupand in final locul 2, a decis ca in 2010 sa isi incerce norocul la cea mai dificila clasa a Red Bull Romaniacs.
In total, sunt inscrisi in editia din acest an 14 concurenti romani, fiind acoperite toate clasele mai putin Trial, avand in vedere ca in Romania nu exista pentru moment piloti de trial.
La clasa Expert, Team Romania are sanse la podium datorita asocierii dintre Romeo Dunca si Ioan Tara, care sunt coechipieri in Dunca Expeditii. Romeo a mai terminat pe podium in 2006, iar Tara este un endurist care a ajuns in postura de pilot dupa ce a fost track manager la editiile anterioare.
La clasa Hobby, Tip Till Team vor fi in atentia publicului mai ales ca dupa ce anul trecut la prima participare au terminat in top 10. Dani Otil si Krisztian Nagy si-au propus sa ajunga la finish in primii cinci.
Live Tracking
Editia in care concurentii vor avea in medie, in functie de clasa, intre 100 si 200 de km de traseu in zilele din munti va debuta, pentru rideri, pe 25 iunie cand au loc verificarile administrative si tehnice. Pe 26 iunie se da startul oficial in
raliu o data cu sesiunea de calificari pentru Prolog programata incepand cu ora 09.00. La ora 14.00 pe B-dul Coposu din centrul Sibiului vor rasuna motocicletele riderilor calificati pentru Prolog. De la fiecare clasa pentru Prolog se califica
primii 16 piloti, iar timpul obtinut este luat in calcul pentru stabilirea ordinii de start de duminica 27 iunie.
Ca si anul trecut, in 2010 se va merge prin Muntii Cindrel, Lotrioara si Parang, iar prima zi de hard enduro este duminica, cand se va ajunge in Cindrel. Spectatorii au cateva puncte extrem de interesante unde pot vedea de ce se spune ca daca ai ajuns la finisul Red Bull Romaniacs, mai ales la clasa Pro, ti-ai depasit limitele. Una din locatii este pe Valea Santa, nu departe de cabana Curmatura, unde se ajunge urcand din Sibiu catre Paltinis. Cel mai interesant si usor accesibil pentru public este punctul de finish al primei zile, urcarea de pe dealul Gusterita, aflat in imediata vecinatate a Sibiului. Luni, 28 iunie, riderii vor parasi Sibiul pentru a se indrepta catre Petrosani, urmand sa revina in orasul enduro-ului extrem marti 29 iunie. Ultima zi, miercuri 30 iunie, are programate pentru spectatori cateva puncte
extrem de interesante pe Valea Oltului, unul dintre ele fiind cel din apropierea manastirii Turnul Rosu.
Asa cum a inceput, raliul se va incheia in oras, doar ca de aceasta data se va merge in centrul istoric al Sibiului. In Piata Mica, la Podul Minciunilor vor ajunge cei care au rezistat la sutele de kilometri de hard enduro. Finish-ul raliului este
programat in jurul orei 12.00.
Taddy Blazusiak, debutant cu renume la Red Bull Romaniacs
Dupa ce a supus de 4 ori muntele de fier castigand Erzberg Rodeo, Taddy Balzusiak vine la Red Bull Romaniacs sa isi masoare fortele in Carpati. Polonezul, care va concura la clasa Pro, are adversari seriosi in perosana unor rideri cu mult mai multa experienta in muntii din Romania, cum ar fi Andreas Lettenbichler - castigatorul de anul trecut, Darryl Curtis, care a participat la trei editii ale Red Bull Romaniacs, Chris Birch - locul 2 in 2009, sau Graham Jarvis, castigatorul din 2008.
Romanii din editia 2010
La clasa Pro participa si pilotul roman Mani Gyenes care, dupa ce anul trecut din cauza unei accidentari a fost nevoit sa concureze la Expert Single ocupand in final locul 2, a decis ca in 2010 sa isi incerce norocul la cea mai dificila clasa a Red Bull Romaniacs.
In total, sunt inscrisi in editia din acest an 14 concurenti romani, fiind acoperite toate clasele mai putin Trial, avand in vedere ca in Romania nu exista pentru moment piloti de trial.
La clasa Expert, Team Romania are sanse la podium datorita asocierii dintre Romeo Dunca si Ioan Tara, care sunt coechipieri in Dunca Expeditii. Romeo a mai terminat pe podium in 2006, iar Tara este un endurist care a ajuns in postura de pilot dupa ce a fost track manager la editiile anterioare.
La clasa Hobby, Tip Till Team vor fi in atentia publicului mai ales ca dupa ce anul trecut la prima participare au terminat in top 10. Dani Otil si Krisztian Nagy si-au propus sa ajunga la finish in primii cinci.
Live Tracking
Fanii pot sa isi urmareasca favoritii accesand incepand cu prima zi in munti (duminica 27 iunie) www.redbullromaniacs.com. Pe site va fi disponibila optiunea live tracking unde, introducand numarul pilotului favorit, fanii vor putea vedea unde se afla acesta pe traseu.
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Opel corsa 1.2i 2003 599 €
- Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Renault megane 16v 2006 2000 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 149.99 Lei
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
StiriPeSurse.ro
Îngrijorări majore cu privire la sateliții lui Elon Musk: ar putea avea consecințe devastatoare asupra...
PieseAuto.ro
A venit iarna! 20 de piese auto care iti pot face probleme in sezonul rece
PieseAuto.ro
Accident frontal: ce piese auto schimbam la masina?
mai multe
Publicat în categoria: Moto
DATA PUBLICĂRII: 24 Iunie 2010