Napoca Rally Team devine Napoca Rally Academy

“Cred ca Napoca Rally Academy reprezinta o dezvoltare naturala a ceea ce am facut pana acum. Este un pas foarte important si ramane ca in saptamanile si lunile viitoare sa va aratam de ce si cat este de diferit noul proiect de Napoca Rally Team. Am vrut, practic, sa grupam toate initiativele noastre, pe toate planurile, sub un singur nume”, a precizat Tempesta.
Napoca Rally Academy se doreste a fi mult mai mult decat un proiect de motorsport, gruparea clujeana propunandu-si o implicare mai profunda in societatea romaneasca. Atat in plan sportiv, prin participarea directa in competitiile automobilistice dar si prin sustinerea altor sporturi, inclusiv a celor aflate acum intr-un con de umbra in ceea ce priveste mediatizarea, cat si in plan social, prin organizarea de campanii sociale sau participarea la astfel de actiuni organizate de alte institutii.
Daca Napoca Rally Team si-a facut un titlu de glorie din sprijinirea tinerilor piloti, campionul cupei Dacia si al juniorilor, Vlad Cosma, fiind un exemplu elocvent in acest sens, Napoca Rally Academy isi propune sa duca mai departe si sa dezvolte acest deziderat.
Astel, in sezonul 2010, pe langa Vlad Cosma, echipa va sustine inca doi foarte tineri piloti: Florin Tincescu (16 ani), care va concura in Campionatul National de Viteza pe Traseu Montan, in cel de Rally Cross si in Campionatul de Slalom Paralel al Romaniei si Simone Tempestini (15 ani) care va alerga in Campionatul de Slalom Paralel si in cel de Rally Cross.
Florin Tincescu a si castigat duminica prima etapa de Rally Cross a sezonului, desfasurata la Arad, aceasta fiind prima victorie a noului team clujean in acest sezon.
Napoca Rally Academy se va implica si in sporirea gradului de civilizatie rutiera in Romania de la cursuri si promovarea conceptului de conducere defensiva, pana la campanii de informare si educare a participantilor la trafic.
Team-ul clujean isi doreste extinderea orizontului in motorsport, spre comunitatea de tunning sau cea de drifting din Romania si a semnat in acest sens un parteneriat cu cel mai important site din domeniu: www.4tuning.ro.
In Campionatul National de Raliuri al Romaniei Napoca Rally Academy participa in sezonul 2010 cu patru echipaje: Tempesta/Dorin Pulpea, Bogdan Marisca/Sebastian Itu, Danny Ungur/Tony Avram si Vlad Cosma/Florin Dorca. Gruparea clujeana se va inscrie si in competitia rezervata echipelor, in conditiile in care va exista o astfel de competitie, daca vor exista si alte team-uri inscrise.
Tempesta si Dorin Pulpea ataca anul acesta titlul national absolut cu o noua masina: tot un Peugeot 207 S 2000, dar inmatriculat in Romania, furnizat, impreuna cu asistenta tehnica aferenta, de Transilvania MotorSport. Pilotul Napoca Rally Academy afiseaza un optimism moderat inainte de Tess Rally Brasov, prima etapa a campionatului intern.
“Sezonul debuteaza ca de obicei la Brasov, dar eu si Dorin am avut niste participari ca distractie, dar si ca antrenament la niste curse in Italia si am organizat joi si vineri o sesiune de teste la Tarnita unde am facut ultimele setari la masina. Ne-am pregatit asadar cat am putut de bine atat fizic, psihic, cat si din punct de vedere al materialului de concurs. Noi ne dorim maximum in aceasta editie de campionat, stim ca sta in puterile noastre, dar avem nevoie si de ceva noroc. Ne respectam adversarii, mai sunt inca sase-sapte echipaje cu acelasi obiectiv, speram totusi sa aducem anul acesta titlul la Cluj”, a declarat Tempesta.
Si Bogdan Marisca si Sebastian Itu vor avea in 2010 o alta masina: un Subaru WRX STi N 15, furnizat tot de Transilvania MotorSport. “Incepem sezonul cu o masina cu care am concurat in 2008, ca parte a noului proiect pentru ca Transilvania MotorSport este furnizorul de servicii tehnice pentru Napoca Rally Academy si chiar mai mult decat atat. TMS este o echipa tehnica care are ambitii foarte mari, nu doar locale sau nationale ci europene sau chiar mondiale.
In acest context se inscrie participarea noastra cu o masina a Transilvaniua MotorSport in Campionatul de Raliuri al Romaniei. Speram sa facem asta tot sezonul si sa-i punem probleme lui Marco si celorlalti concurenti pentru ca si noi ne dorim titlul in 2010! Dupa Brasov voi putea spune exact daca este vorba despre un vis sau avem sanse reale pentru acest obiectiv”, si-a anuntat Bogdan intentiile.
In schimb pentru Danny Ungur lucrurile nu s-au schimbat prea mult fata de finalul sezonului trecut: el va alerga si anul acesta alaturi de Tony Avram pe Citroen C2R2 Max, formula in care intentioneaza sa castige tot ce se poate: “Va fi un an greu si ma bucur ca sunt la start in aceeasi formula in care am incheiat sezonul 2009. Ne dorim castigarea titlului grupei A si a trofeului Citroen Racing in Romania. Acelasi lucru il veti auziinsa si de la Vlad Cosma si mai sunt si altii care au aceeasi dorinta. Noi mergem, totusi, sa castigam, chiar daca stim ca avem mai multi adversari puternici”, a transat lucrurile Danny.
Intr-adevar, printre concurentii lui Danny si ai lui Tony pentru cele doua obiective se numara si campionii cupei Dacia, ai juniorilor si ai grupei N2: Vlad Cosma si Florin Dorca. “Vreau sa spun in primul rand ca ne bucuram ca facem parte din proiectul Napoca Rally Academy, proiect care, in cativa ani, speram sa devina un fenomen. Din punct de vedere sportiv noi avem o lupta in plus fata de Danny: pe langa castigarea grupei A si a Citroen Racing Trophy, noi ne dorim si victoria in clasamentul juniorilor. Mai sunt insa si alti concurenti foarte valorosi in cadrul acestor grupe, cred ca vom putea sa ne evaluam mai bine sansele dupa Brasov”, a incheiat Vlad.
-
Suport,trapez peugeot partner (2008 - 2016) delphi td390w... 46 Lei
Janta aliaj, cod 13259254, opel astra j (id:466103) 239 Lei
Cablu timonerie opel astra h facelift 2007-2010 1.9 cdti 24467437 300 Lei
-
Sonda lambda 1.6 hdi tci euro 5 t1da 9hr 9683265480 citroen c4... 100 Lei
Generator / alternator renault symbol i (lb0/1/2) (1998 -... 669 Lei
Cheder geam usa fata stanga bmw seria 5 e60/e61 [2003 - 2007]... 56 Lei
-
Senzor parcare valeo skoda yeti 5l 2009-2017 890019 365 Lei
Grila bara fata centrala, cod gm13266577, opel astra j combi... 749 Lei
Fiat punto 1.9 multijet 2006 999 €
-
Rola ghidaj curea transmisie ina audi a4 b6 2000-2004 532 0468 10 85 Lei
Buton geam audi a6 (2018->) [c8, 4k] 2.0 motorina 2019, 4k0959855 200 Lei
Kit pornire volkswagen lt 2004 van 2.5 tdi 700 Lei
-
Senzor presiune gaze 227701177r 1.5 k9k626 dacia duster... 100 Lei
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
Garnitura, capac supape (jm7152 payen) renault trucks,volvo 270.79 Lei
-
Comanda volan opel astra g 1998-2009 1.4 16v z 14 xe benzina... 80 Lei
Set garnituri, chiulasa (0310043 trucktec) renault trucks,volvo 1026.35 Lei
Set cablaj aprindere peugeot 106 i (1a, 1c) (1991 - 1996)... 109 Lei
-
Electromotor 9662854080, citroen ds3, 1.6hdi, 9hp 226 Lei
Suport accesorii 7619250 bmw seria 4 f32 420dx b47 (4p92) 250 Lei
Vascocuplaj 11522249372 doar paleta 2.0 150 cp bmw 3 e46... 50 Lei
-
Carlig de remorcare auto nissan juke suv 2x4 2010-2019 hakpol 659 Lei
Buton geam audi a6 (2018->) [c8, 4k] 2.0 motorina 2019, 4k0959855 200 Lei
Compresor ac clima 13124752 wm opel astra h zafira b 1.9cdti 400 Lei
-
Protectie inox suport picior ford focus iii, caroserie... 174.9 Lei
Disc frana puntea spate (18142 abs) ford 143.46 Lei
Pompa injectie inalta presiune 0445010799 1.7 dci 167006205r... 1500 Lei
-
Pompa rezervor vw jetta (1b) 2011-2019 cod: 1k0919050ad 500 Lei
Bare transversale menabo delta black pentru citroen berlingo... 910 Lei
Turbina fara actuator 9835855380 citroen grand c4 spacetourer... 1000 Lei
-
Cap de bara axa fata dreapta (til017r japanparts) ford,land... 90.46 Lei
Usita rezervor bmw x3 x3 - - (2010 2017) 185 Lei
Bara spate - honda civic h/b1980 1981, 141.17 Lei
-
Conducta / teava turbina ssangyong rexton 2.9 td 88kw 120cp... 80 Lei
Usa / portiera spate stanga kia rio 2 [2005 - 2009] sedan 300 Lei
Biela cu piston, opel corsa c (f08, f68) 1.2 b, z12xe (id:457331) 210 Lei


