Napoca Rally Team devine Napoca Rally Academy

“Cred ca Napoca Rally Academy reprezinta o dezvoltare naturala a ceea ce am facut pana acum. Este un pas foarte important si ramane ca in saptamanile si lunile viitoare sa va aratam de ce si cat este de diferit noul proiect de Napoca Rally Team. Am vrut, practic, sa grupam toate initiativele noastre, pe toate planurile, sub un singur nume”, a precizat Tempesta.
Napoca Rally Academy se doreste a fi mult mai mult decat un proiect de motorsport, gruparea clujeana propunandu-si o implicare mai profunda in societatea romaneasca. Atat in plan sportiv, prin participarea directa in competitiile automobilistice dar si prin sustinerea altor sporturi, inclusiv a celor aflate acum intr-un con de umbra in ceea ce priveste mediatizarea, cat si in plan social, prin organizarea de campanii sociale sau participarea la astfel de actiuni organizate de alte institutii.
Daca Napoca Rally Team si-a facut un titlu de glorie din sprijinirea tinerilor piloti, campionul cupei Dacia si al juniorilor, Vlad Cosma, fiind un exemplu elocvent in acest sens, Napoca Rally Academy isi propune sa duca mai departe si sa dezvolte acest deziderat.
Astel, in sezonul 2010, pe langa Vlad Cosma, echipa va sustine inca doi foarte tineri piloti: Florin Tincescu (16 ani), care va concura in Campionatul National de Viteza pe Traseu Montan, in cel de Rally Cross si in Campionatul de Slalom Paralel al Romaniei si Simone Tempestini (15 ani) care va alerga in Campionatul de Slalom Paralel si in cel de Rally Cross.
Florin Tincescu a si castigat duminica prima etapa de Rally Cross a sezonului, desfasurata la Arad, aceasta fiind prima victorie a noului team clujean in acest sezon.
Napoca Rally Academy se va implica si in sporirea gradului de civilizatie rutiera in Romania de la cursuri si promovarea conceptului de conducere defensiva, pana la campanii de informare si educare a participantilor la trafic.
Team-ul clujean isi doreste extinderea orizontului in motorsport, spre comunitatea de tunning sau cea de drifting din Romania si a semnat in acest sens un parteneriat cu cel mai important site din domeniu: www.4tuning.ro.
In Campionatul National de Raliuri al Romaniei Napoca Rally Academy participa in sezonul 2010 cu patru echipaje: Tempesta/Dorin Pulpea, Bogdan Marisca/Sebastian Itu, Danny Ungur/Tony Avram si Vlad Cosma/Florin Dorca. Gruparea clujeana se va inscrie si in competitia rezervata echipelor, in conditiile in care va exista o astfel de competitie, daca vor exista si alte team-uri inscrise.
Tempesta si Dorin Pulpea ataca anul acesta titlul national absolut cu o noua masina: tot un Peugeot 207 S 2000, dar inmatriculat in Romania, furnizat, impreuna cu asistenta tehnica aferenta, de Transilvania MotorSport. Pilotul Napoca Rally Academy afiseaza un optimism moderat inainte de Tess Rally Brasov, prima etapa a campionatului intern.
“Sezonul debuteaza ca de obicei la Brasov, dar eu si Dorin am avut niste participari ca distractie, dar si ca antrenament la niste curse in Italia si am organizat joi si vineri o sesiune de teste la Tarnita unde am facut ultimele setari la masina. Ne-am pregatit asadar cat am putut de bine atat fizic, psihic, cat si din punct de vedere al materialului de concurs. Noi ne dorim maximum in aceasta editie de campionat, stim ca sta in puterile noastre, dar avem nevoie si de ceva noroc. Ne respectam adversarii, mai sunt inca sase-sapte echipaje cu acelasi obiectiv, speram totusi sa aducem anul acesta titlul la Cluj”, a declarat Tempesta.
Si Bogdan Marisca si Sebastian Itu vor avea in 2010 o alta masina: un Subaru WRX STi N 15, furnizat tot de Transilvania MotorSport. “Incepem sezonul cu o masina cu care am concurat in 2008, ca parte a noului proiect pentru ca Transilvania MotorSport este furnizorul de servicii tehnice pentru Napoca Rally Academy si chiar mai mult decat atat. TMS este o echipa tehnica care are ambitii foarte mari, nu doar locale sau nationale ci europene sau chiar mondiale.
In acest context se inscrie participarea noastra cu o masina a Transilvaniua MotorSport in Campionatul de Raliuri al Romaniei. Speram sa facem asta tot sezonul si sa-i punem probleme lui Marco si celorlalti concurenti pentru ca si noi ne dorim titlul in 2010! Dupa Brasov voi putea spune exact daca este vorba despre un vis sau avem sanse reale pentru acest obiectiv”, si-a anuntat Bogdan intentiile.
In schimb pentru Danny Ungur lucrurile nu s-au schimbat prea mult fata de finalul sezonului trecut: el va alerga si anul acesta alaturi de Tony Avram pe Citroen C2R2 Max, formula in care intentioneaza sa castige tot ce se poate: “Va fi un an greu si ma bucur ca sunt la start in aceeasi formula in care am incheiat sezonul 2009. Ne dorim castigarea titlului grupei A si a trofeului Citroen Racing in Romania. Acelasi lucru il veti auziinsa si de la Vlad Cosma si mai sunt si altii care au aceeasi dorinta. Noi mergem, totusi, sa castigam, chiar daca stim ca avem mai multi adversari puternici”, a transat lucrurile Danny.
Intr-adevar, printre concurentii lui Danny si ai lui Tony pentru cele doua obiective se numara si campionii cupei Dacia, ai juniorilor si ai grupei N2: Vlad Cosma si Florin Dorca. “Vreau sa spun in primul rand ca ne bucuram ca facem parte din proiectul Napoca Rally Academy, proiect care, in cativa ani, speram sa devina un fenomen. Din punct de vedere sportiv noi avem o lupta in plus fata de Danny: pe langa castigarea grupei A si a Citroen Racing Trophy, noi ne dorim si victoria in clasamentul juniorilor. Mai sunt insa si alti concurenti foarte valorosi in cadrul acestor grupe, cred ca vom putea sa ne evaluam mai bine sansele dupa Brasov”, a incheiat Vlad.
-
Grila dreapta proiector ceata bara fata audi a4 b8 2012-2015... 235 Lei
Electrovalva 3.0 tdi cdu cdud audi a6 c7 4g audi q5 a5 8f a6... 100 Lei
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
-
Compresor clima citroen c5 2 1.6 hdi 2007-2017 9800839580 750 Lei
Faruri bi-xenon hummer h3 cu lupa 3750 Lei
Senzor presiune ac volkswagen touran (1t1, 1t2) [ 2003 - 2010... 100 Lei
-
Ulei transmisie fatcom valvolina-f 1l 16 Lei
Toba finala sport audi a4 b5 friedrich motorsport 400 Lei
Coloana directie renault clio 1 1991 1998 80 Lei
-
Tub / furtun / racord aer admisie audi a6 c5 2.5 tdi 4x4 fab.... 30 Lei
Trager (panou frontal) bmw x3 f25 1400 Lei
Coloana directie renault clio ii 1998 2012 100 Lei
-
Cablaj bara spate oe dacia logan 2 2012→ 240153297r 510 Lei
Ventilator racire motor volvo v40 350 Lei
Bara spate ford kuga 2 st-line facelift an 2016-2017-2018-2019... 600 Lei
-
Dacia logan benzina 2020 7300 €
Diagnoza motor suzuki marine jet boat - outboard - wave runner... 660 Lei
Elevator auto cu 2 coloane pe surub 4500 Lei
-
Bara fata grunduita vw jetta 05/10 200 Lei
Panou sigurante bsm ab4 peugeot 508 i 2.0 hdi rxh hybrid4 163... 500 Lei
Aripa dreapta opel frontera b 1999 2004 350 Lei
-
Injectoare hyundai i30 / kia ceed 1.6 crdi 2007 2008 2009 2010 200 Lei
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
Grila radiator audi a4 b9 8w 2016 2017 2018 2019 350 Lei
-
Chiulasa completa 03l103373j vw multivan t5 (7hm, 7hn) 2.0... 2500 Lei
Dezmembram mercedes-benz clk-class c209 [2002 - 2005]...
Set ornamente crom grila radiator suzuki vitara (2015-2018) 200 Lei
-
Carcasa oglinda pregatita pentru vopsit - ford puma 2000-2001,... 105.14 Lei
Caseta directie land rover freelander (ln) (1998 - 2006)... 1483 Lei
Camera video marsarier oe mercedes-benz vito w639 2003-2014... 2910 Lei
-
Armatura superioara bara fata toyota prius 2016-2017-2018 noua... 730 Lei
Bandou bara fata - renault captur 2017 , 620722890r 183.3 Lei
Roata janta tabla rezerva 185 60 15 r15 seat ibiza 2009 - 2014... 249.99 Lei
-
Difuzor bara spate audi a4 b9 (2016-2019) cod 8w0807521g 300 Lei
Grila radiator neagra cu rama cromata audi a3 2008-2012 537 Lei
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei


