Napoca Rally Team devine Napoca Rally Academy

“Cred ca Napoca Rally Academy reprezinta o dezvoltare naturala a ceea ce am facut pana acum. Este un pas foarte important si ramane ca in saptamanile si lunile viitoare sa va aratam de ce si cat este de diferit noul proiect de Napoca Rally Team. Am vrut, practic, sa grupam toate initiativele noastre, pe toate planurile, sub un singur nume”, a precizat Tempesta.
Napoca Rally Academy se doreste a fi mult mai mult decat un proiect de motorsport, gruparea clujeana propunandu-si o implicare mai profunda in societatea romaneasca. Atat in plan sportiv, prin participarea directa in competitiile automobilistice dar si prin sustinerea altor sporturi, inclusiv a celor aflate acum intr-un con de umbra in ceea ce priveste mediatizarea, cat si in plan social, prin organizarea de campanii sociale sau participarea la astfel de actiuni organizate de alte institutii.
Daca Napoca Rally Team si-a facut un titlu de glorie din sprijinirea tinerilor piloti, campionul cupei Dacia si al juniorilor, Vlad Cosma, fiind un exemplu elocvent in acest sens, Napoca Rally Academy isi propune sa duca mai departe si sa dezvolte acest deziderat.
Astel, in sezonul 2010, pe langa Vlad Cosma, echipa va sustine inca doi foarte tineri piloti: Florin Tincescu (16 ani), care va concura in Campionatul National de Viteza pe Traseu Montan, in cel de Rally Cross si in Campionatul de Slalom Paralel al Romaniei si Simone Tempestini (15 ani) care va alerga in Campionatul de Slalom Paralel si in cel de Rally Cross.
Florin Tincescu a si castigat duminica prima etapa de Rally Cross a sezonului, desfasurata la Arad, aceasta fiind prima victorie a noului team clujean in acest sezon.
Napoca Rally Academy se va implica si in sporirea gradului de civilizatie rutiera in Romania de la cursuri si promovarea conceptului de conducere defensiva, pana la campanii de informare si educare a participantilor la trafic.
Team-ul clujean isi doreste extinderea orizontului in motorsport, spre comunitatea de tunning sau cea de drifting din Romania si a semnat in acest sens un parteneriat cu cel mai important site din domeniu: www.4tuning.ro.
In Campionatul National de Raliuri al Romaniei Napoca Rally Academy participa in sezonul 2010 cu patru echipaje: Tempesta/Dorin Pulpea, Bogdan Marisca/Sebastian Itu, Danny Ungur/Tony Avram si Vlad Cosma/Florin Dorca. Gruparea clujeana se va inscrie si in competitia rezervata echipelor, in conditiile in care va exista o astfel de competitie, daca vor exista si alte team-uri inscrise.
Tempesta si Dorin Pulpea ataca anul acesta titlul national absolut cu o noua masina: tot un Peugeot 207 S 2000, dar inmatriculat in Romania, furnizat, impreuna cu asistenta tehnica aferenta, de Transilvania MotorSport. Pilotul Napoca Rally Academy afiseaza un optimism moderat inainte de Tess Rally Brasov, prima etapa a campionatului intern.
“Sezonul debuteaza ca de obicei la Brasov, dar eu si Dorin am avut niste participari ca distractie, dar si ca antrenament la niste curse in Italia si am organizat joi si vineri o sesiune de teste la Tarnita unde am facut ultimele setari la masina. Ne-am pregatit asadar cat am putut de bine atat fizic, psihic, cat si din punct de vedere al materialului de concurs. Noi ne dorim maximum in aceasta editie de campionat, stim ca sta in puterile noastre, dar avem nevoie si de ceva noroc. Ne respectam adversarii, mai sunt inca sase-sapte echipaje cu acelasi obiectiv, speram totusi sa aducem anul acesta titlul la Cluj”, a declarat Tempesta.
Si Bogdan Marisca si Sebastian Itu vor avea in 2010 o alta masina: un Subaru WRX STi N 15, furnizat tot de Transilvania MotorSport. “Incepem sezonul cu o masina cu care am concurat in 2008, ca parte a noului proiect pentru ca Transilvania MotorSport este furnizorul de servicii tehnice pentru Napoca Rally Academy si chiar mai mult decat atat. TMS este o echipa tehnica care are ambitii foarte mari, nu doar locale sau nationale ci europene sau chiar mondiale.
In acest context se inscrie participarea noastra cu o masina a Transilvaniua MotorSport in Campionatul de Raliuri al Romaniei. Speram sa facem asta tot sezonul si sa-i punem probleme lui Marco si celorlalti concurenti pentru ca si noi ne dorim titlul in 2010! Dupa Brasov voi putea spune exact daca este vorba despre un vis sau avem sanse reale pentru acest obiectiv”, si-a anuntat Bogdan intentiile.
In schimb pentru Danny Ungur lucrurile nu s-au schimbat prea mult fata de finalul sezonului trecut: el va alerga si anul acesta alaturi de Tony Avram pe Citroen C2R2 Max, formula in care intentioneaza sa castige tot ce se poate: “Va fi un an greu si ma bucur ca sunt la start in aceeasi formula in care am incheiat sezonul 2009. Ne dorim castigarea titlului grupei A si a trofeului Citroen Racing in Romania. Acelasi lucru il veti auziinsa si de la Vlad Cosma si mai sunt si altii care au aceeasi dorinta. Noi mergem, totusi, sa castigam, chiar daca stim ca avem mai multi adversari puternici”, a transat lucrurile Danny.
Intr-adevar, printre concurentii lui Danny si ai lui Tony pentru cele doua obiective se numara si campionii cupei Dacia, ai juniorilor si ai grupei N2: Vlad Cosma si Florin Dorca. “Vreau sa spun in primul rand ca ne bucuram ca facem parte din proiectul Napoca Rally Academy, proiect care, in cativa ani, speram sa devina un fenomen. Din punct de vedere sportiv noi avem o lupta in plus fata de Danny: pe langa castigarea grupei A si a Citroen Racing Trophy, noi ne dorim si victoria in clasamentul juniorilor. Mai sunt insa si alti concurenti foarte valorosi in cadrul acestor grupe, cred ca vom putea sa ne evaluam mai bine sansele dupa Brasov”, a incheiat Vlad.
-
Media player / radio / unitate cd / casetofon opel corsa c... 250 Lei
Plansa bord, mercedes clasa e (w212), vol pe st (id:578182) 1700 Lei
Roata janta aliaj 5x112 195 65 15 r15 vw passat b5 1997 - 2001... 299 Lei
-
Arbore cotit / vibrochen 038l vw touran i 1.9 tdi 90 cai motor... 1100 Lei
Set accesorii, placute frana citroen berlingo (b9) (2008 -... 20 Lei
Compresor clima opel meriva b 2010-2014 1.7 cdti 13250606 zj2 700 Lei
-
Ecu vw golf 6 1.6 tdi cayb 90 cai 03l906023ml 5wp42691aa 900 Lei
Deflector difuzor captare aer vw golf plus 1.4 bud cgga 2008 -... 99.99 Lei
Conducta ulei turbo opel insignia a 2.0 cdti a20dth contucta... 50 Lei
-
Interior complet mercedes-benz c-class w204/s204 [2007 - 2012]... 1000 Lei
Suport cutie viteze renault scenic 3 2010 monovolum 1.5 dci 150 Lei
Panou comanda aer conditionat ac clima climatronic skoda... 199.99 Lei
-
Unitate de comanda,lampa cu descarcare pe gaz seat leon (1p1)... 831 Lei
Lampa spate dreapta (tyc110197012 tyc) vw 157.95 Lei
Maner iexterior usa fata/spate dreapta bmw seria 3 e92/93... 102 Lei
-
Buson umplere ulei skoda fabia 5j [2007 - 2010] hatchback 1.2... 46 Lei
Suport motor stanga audi a6 2.7 tdi - (2004 2009) 65 Lei
Cablu, frana de parcare stanga (814015148 tri) fiat,lancia 55.48 Lei
-
Calculator motor / ecu volkswagen polo 9n 1.4 bby 2002 - 2009... 249.99 Lei
Cutie transfer fata toyota rav 4 2.2 d-4d automata 4x4 w82 1y131 1000 Lei
Senzor detonatie dacia logan [2004 - 2008] sedan 1.6 mt (87 hp) 59 Lei
-
Turbina ford fiesta 1.0 benzina 2021, cm5g6k682he 968 Lei
Janta aliaj r17 / 17x7.5j et50.8 cod hb17 jeep grand cherokee... 200 Lei
Set placute frana fata trw opel movano b 2010→ gdb1910 276 Lei
-
Motoras macara vw passat b6 2005-2010 fata stanga 1k0959793g,... 100 Lei
Conducta admisie mercedes sprinter w906 (2006-2017), vito,... 150 Lei
Corp termostat 04l121111a, audi a4 allroad (8kh, b8) 2.0tdi 184 Lei
-
Set 2 boxe / difuzoare chrysler pt cruiser fab. 2000 - 2010... 100 Lei
Suport motor renault laguna 2 [2001 - 2005] grandtour wagon... 70 Lei
Set rulment roata ford transit bus (2006 - 2014) comline... 328 Lei
-
Grila / consola centrala bord hyundai coupe gk fab. 2001 -... 100 Lei
Broasca haion nty skoda karoq 2017→ 1.0 tsi ezc-sk-084 120 Lei
Skoda fabia benzina 2010 2999 €
-
Modul stabilizator tensiune audi a6/s6 iv saloon (4g2, c7,... 180 Lei
Jante de aliaj 5x112 pe 18 originale audi q3 f3 din2019 /... 1000 €
4e0807417b bandou stopuri bara spate audi a8 4e motor 3.0tdi... 250 Lei


