Napoca Rally Team devine Napoca Rally Academy

“Cred ca Napoca Rally Academy reprezinta o dezvoltare naturala a ceea ce am facut pana acum. Este un pas foarte important si ramane ca in saptamanile si lunile viitoare sa va aratam de ce si cat este de diferit noul proiect de Napoca Rally Team. Am vrut, practic, sa grupam toate initiativele noastre, pe toate planurile, sub un singur nume”, a precizat Tempesta.
Napoca Rally Academy se doreste a fi mult mai mult decat un proiect de motorsport, gruparea clujeana propunandu-si o implicare mai profunda in societatea romaneasca. Atat in plan sportiv, prin participarea directa in competitiile automobilistice dar si prin sustinerea altor sporturi, inclusiv a celor aflate acum intr-un con de umbra in ceea ce priveste mediatizarea, cat si in plan social, prin organizarea de campanii sociale sau participarea la astfel de actiuni organizate de alte institutii.
Daca Napoca Rally Team si-a facut un titlu de glorie din sprijinirea tinerilor piloti, campionul cupei Dacia si al juniorilor, Vlad Cosma, fiind un exemplu elocvent in acest sens, Napoca Rally Academy isi propune sa duca mai departe si sa dezvolte acest deziderat.
Astel, in sezonul 2010, pe langa Vlad Cosma, echipa va sustine inca doi foarte tineri piloti: Florin Tincescu (16 ani), care va concura in Campionatul National de Viteza pe Traseu Montan, in cel de Rally Cross si in Campionatul de Slalom Paralel al Romaniei si Simone Tempestini (15 ani) care va alerga in Campionatul de Slalom Paralel si in cel de Rally Cross.
Florin Tincescu a si castigat duminica prima etapa de Rally Cross a sezonului, desfasurata la Arad, aceasta fiind prima victorie a noului team clujean in acest sezon.
Napoca Rally Academy se va implica si in sporirea gradului de civilizatie rutiera in Romania de la cursuri si promovarea conceptului de conducere defensiva, pana la campanii de informare si educare a participantilor la trafic.
Team-ul clujean isi doreste extinderea orizontului in motorsport, spre comunitatea de tunning sau cea de drifting din Romania si a semnat in acest sens un parteneriat cu cel mai important site din domeniu: www.4tuning.ro.
In Campionatul National de Raliuri al Romaniei Napoca Rally Academy participa in sezonul 2010 cu patru echipaje: Tempesta/Dorin Pulpea, Bogdan Marisca/Sebastian Itu, Danny Ungur/Tony Avram si Vlad Cosma/Florin Dorca. Gruparea clujeana se va inscrie si in competitia rezervata echipelor, in conditiile in care va exista o astfel de competitie, daca vor exista si alte team-uri inscrise.
Tempesta si Dorin Pulpea ataca anul acesta titlul national absolut cu o noua masina: tot un Peugeot 207 S 2000, dar inmatriculat in Romania, furnizat, impreuna cu asistenta tehnica aferenta, de Transilvania MotorSport. Pilotul Napoca Rally Academy afiseaza un optimism moderat inainte de Tess Rally Brasov, prima etapa a campionatului intern.
“Sezonul debuteaza ca de obicei la Brasov, dar eu si Dorin am avut niste participari ca distractie, dar si ca antrenament la niste curse in Italia si am organizat joi si vineri o sesiune de teste la Tarnita unde am facut ultimele setari la masina. Ne-am pregatit asadar cat am putut de bine atat fizic, psihic, cat si din punct de vedere al materialului de concurs. Noi ne dorim maximum in aceasta editie de campionat, stim ca sta in puterile noastre, dar avem nevoie si de ceva noroc. Ne respectam adversarii, mai sunt inca sase-sapte echipaje cu acelasi obiectiv, speram totusi sa aducem anul acesta titlul la Cluj”, a declarat Tempesta.
Si Bogdan Marisca si Sebastian Itu vor avea in 2010 o alta masina: un Subaru WRX STi N 15, furnizat tot de Transilvania MotorSport. “Incepem sezonul cu o masina cu care am concurat in 2008, ca parte a noului proiect pentru ca Transilvania MotorSport este furnizorul de servicii tehnice pentru Napoca Rally Academy si chiar mai mult decat atat. TMS este o echipa tehnica care are ambitii foarte mari, nu doar locale sau nationale ci europene sau chiar mondiale.
In acest context se inscrie participarea noastra cu o masina a Transilvaniua MotorSport in Campionatul de Raliuri al Romaniei. Speram sa facem asta tot sezonul si sa-i punem probleme lui Marco si celorlalti concurenti pentru ca si noi ne dorim titlul in 2010! Dupa Brasov voi putea spune exact daca este vorba despre un vis sau avem sanse reale pentru acest obiectiv”, si-a anuntat Bogdan intentiile.
In schimb pentru Danny Ungur lucrurile nu s-au schimbat prea mult fata de finalul sezonului trecut: el va alerga si anul acesta alaturi de Tony Avram pe Citroen C2R2 Max, formula in care intentioneaza sa castige tot ce se poate: “Va fi un an greu si ma bucur ca sunt la start in aceeasi formula in care am incheiat sezonul 2009. Ne dorim castigarea titlului grupei A si a trofeului Citroen Racing in Romania. Acelasi lucru il veti auziinsa si de la Vlad Cosma si mai sunt si altii care au aceeasi dorinta. Noi mergem, totusi, sa castigam, chiar daca stim ca avem mai multi adversari puternici”, a transat lucrurile Danny.
Intr-adevar, printre concurentii lui Danny si ai lui Tony pentru cele doua obiective se numara si campionii cupei Dacia, ai juniorilor si ai grupei N2: Vlad Cosma si Florin Dorca. “Vreau sa spun in primul rand ca ne bucuram ca facem parte din proiectul Napoca Rally Academy, proiect care, in cativa ani, speram sa devina un fenomen. Din punct de vedere sportiv noi avem o lupta in plus fata de Danny: pe langa castigarea grupei A si a Citroen Racing Trophy, noi ne dorim si victoria in clasamentul juniorilor. Mai sunt insa si alti concurenti foarte valorosi in cadrul acestor grupe, cred ca vom putea sa ne evaluam mai bine sansele dupa Brasov”, a incheiat Vlad.
-
Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
Droser modul afs valeo volvo s60 xc60 cod 90053126 200 Lei
Casca motocicleta / scuter / atv open-face a-pro model academy... 249 Lei
-
Teava admisie moto tourmax yamaha xt 600 1986-2002 chy-29 170 Lei
Casca motocicleta / scuter / atv open-face a-pro model academy... 249 Lei
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 3000 €
-
Bmw 118 118i ~ benzina euro 5 ~ a/c senz park scaune incalzite... 3300 €
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3700 €
Ford focus diesel 2012 3950 €
-
Janta aliaj 20 porsche cayenne 955 [2002 - 2007] crossover... 3300 Lei
Toyota aygo x - model nou 2022 16000 €
Nissan leaf tekna special 2019 18900 €
-
Jante aliaj 20 - set porsche cayenne 955 [2002 - 2007]... 2750 Lei
Set 4 senzori presiune roti noi originali bmw seria 5 6 7 f10... 290 Lei
Ford focus cabrio 2007 3400 Lei
-
Ford puma full led motorizare 1,5 diesel ecoboost consum 4... 13500 €
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 10990 €
Vw golf benzina 2010 2901 €
-
Mitsubishi pajero autoutilitara 2001 2500 €
Mini cooper s countryman all4 2014 9990 €
Anvelope cauciucuri gume vara 165/65/14 semperit 300 Lei
-
Casca motocicleta / scuter / atv open- facea a-pro model fever... 269 Lei
Motor diesel avb 1.9 tdi, pompa duza, fara inj volkswagen... 900 Lei
Cauciucuri vara nexen 215/60/17 500 Lei
-
Smart fortwo 1 2011 3500 €
Vw amarok 2.0 tdi 2011 10700 €
Mercedes c 180 benzina+gpl 2001 1600 €
-
Chevrolet aveo base 56 2009 1990 €
Mercedes a 160 benzina 2010 2899 €
Opel insignia 2.0 2009 3200 €
-
Dacia pick up benzina+gpl 2008 5500 €
Opel astra aspirat benzina 2018 11800 €
Citroen ds5 2.0bluehdi 2015 7050 €
-
Opel astra 1.7diesel euro 5 ~ clima scaune incalzite senz park... 4400 €
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 3000 €
Teava admisie moto tourmax yamaha fzr 600 1991-1993 chy-46 240 Lei


