Break-ul pe care putea scrie Porsche

Break-ul pe care putea scrie Porsche
  • Break-ul pe care putea scrie Porsche
  • Sub capota, un benzinar turbo dezvolta 315 CP
Distribuie pe Facebook

Sub capota, un benzinar turbo cu cinci cilindri in linie si capacitatea de 2.2 litri lucreaza alaturi de o transmisie manuala cu sase rapoarte pentru a livra peste 300 de cai ambelor punti.

Prezentat publicului larg in cursul anului 1994, primul Audi RS din istorie stie - cu siguranta, cum sa atraga toate privirile asupra sa. Dezvoltat alaturi de specialistii Porsche si construit pe platforma gamei 80, celebrul RS2 Avant iese numaidecat in evidenta prin prizele uriase ale spoilerului fata, menite sa asigure racirea optima a unitatii prezente in compartimentul motor.

Aceeasi reteta specifica departamentului exterior cuprinde inclusiv praguri laterale finisate in culoarea caroseriei, dar si jante noi din aliaj. Plus doua evacuari la nivelul spoilerului spate pentru o doza extra de agresivitate.

La interior, de cealalta parte a portierelor, primul Audi RS din istorie beneficiaza si de scaune cu suport lateral marit, printre altele. Principala atractie a celebrului RS2 Avant, break-ul pe care scrie Porsche, o reprezinta insa - fara indoiala, propulsorul prezent la datorie: un benzinar turbo cu cinci cilindri in linie si capacitatea de 2.2 litri, proiectat pentru a livra ambelor punti 315 cai.

O transmisie manuala cu sase rapoarte, dar si un sistem de franare nou-nout, plus o suspensie configurata special pentru aceasta reteta completeaza seria vestilor bune. Alaturi de productia relativ limitata, la 2.891 de unitati.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Old School Cars DATA PUBLICĂRII: 26 Iulie 2021