La Muzeu sau la fier vechi? Un IMS Betoniera unic in lume, zace parasit

La Muzeu sau la fier vechi? Un IMS Betoniera unic in lume, zace parasit
Dupa 1990, romanii nu prea au stiut cum sa-si pastreze patrimoniul auto si l-au aruncat, practic, la gunoi. Asa au ajuns la gunoi Dacia 1300 cu seria 00001, prototipurile Extase sau MD87, multe modele Dacia 2000 sau Estafette si primul papuc, Dacia 1302.
Distribuie pe Facebook

Am gasit pe canalul de Youtube "Abandoned Cars & Vehicles of Romania" un automobil interesant. E vorba de un IMS transformat artizanal in betoniera. Are cabina modificata si in spate i-a fost montata o cuva de beton. Per total, starea nu este una grozava, dar nici una care sa o faca buna doar de fier vechi. Adica este o masina care poate fi salvata. Insa doar de cineva pasionat, care poate spera ca, la un moment dat, va exista si un muzeu serios dedicat automobilului romanesc.

Momentan, singurele masini salvate de romani sunt Daciile, pentru ca inca se gasesc piese pentru reconditionarea lor. Din pacate, marci precum Oltcit, ARO sau TV nu au parte de o asemenea soarta, fiind tot mai rare pe strazile patriei noastre. Iar acest exemplu de IMS este doar un alt caz de masina romaneasca, suprasaturata de inventivitate autohtona, care va ajunge probabil la Remat.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Old School Cars DATA PUBLICĂRII: 5 Aprilie 2018