Multi l-au avut pe perete, dar putini stiu cum se conduce. Test cu originalul BMW Seria 8

Multi l-au avut pe perete, dar putini stiu cum se conduce. Test cu originalul BMW Seria 8
  • BMW a lansat primul Seria 8 in anul 1991
  • Modelul bavarez a fost oferit cu motoare V8 si V12
  • O noua generatie a debutat in aceasta vara
Distribuie pe Facebook

BMW a lansat de curand o noua generatie a modelului Seria 8 insa, chiar si asa, originalul ramane in continuare favoritul fanilor.

Un diesel cu sase cilindri in linie sau o motorizare V8 pe benzina. Sunt cele doua optiuni pe care clientii noului BMW Seria 8 le au la dispozitie.

De-aceasta data, bijuteria companiei bavareze nu mai ofera si o unitate aspirata cu 12 cilindri in V. O face insa in continuare originalul, lansat in 1990.

Versiunea 850i reprezinta, de altfel, si principalul motiv pentru care vechiul E31 este si astazi favoritul fanilor. Cel putin in materie de BMW Seria 8.

Cum se conduce bijuteria companiei bavareze, la aproape doua decenii de la prima sa aparitie in public? Aflam din urmatorul material video.

Reamintim, cu aceasta ocazie, si cateva detalii inedite despre originalul BMW Seria 8. A fost primul model cu motor V12 si cutie manuala, de exemplu.

Un alt element interesant tine de dezvoltarea bijuteriei companiei bavareze. Cu ajutorul programelor CAD si la costuri de peste 1.5 miliarde de marci.

Exista insa si lucruri mai putin pozitive legate de originalul BMW Seria 8. Intretinerea, la fel ca si costurile de achizitie, se ridica la o avere.

In acelasi timp, bijuteria companiei bavareze nu este recunoscuta nici ca o masina extrem de fiabila. Aparent, partea electrica pica intr-o veselie.

Si cu toate acestea, originalul BMW Seria 8 ramane in continuare singurul BMW Seria 8 pe care fanii il vor. De inteles din anumite puncte de vedere.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Old School Cars DATA PUBLICĂRII: 17 Decembrie 2018